Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
frasse4 skrev:
DayDreamer skrev:Undrar hur mycket extra pengar man fick lägga till från en LTT till en FTT när bilen beställdes skulle iaf gissa mellan 15000-30000kr Rätt saftigt pris för enbart en trycklocka som skiljer :P
Haha ja, men jämför V70N 140 mot 170 hästarn, där är det väl några rader kod som skiljer... Dyra rader
Ja sanslöst, var det inte 30000kr det skilde mellan 140hk och 170hk? Har för mig att jag hört något sådant.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Jo, men så är det ju med det mesta när det gäller nybilsköp... Varenda lilla pinal kostar typ 10x så mycket mot vad det egentligen borde kosta :roll:
Undrar dock om det skiljde något i pris mellan en 94 FTT och en 95 FTT.. 95 fick ju bl.a. M90 lådan som är skapligt mycket trevligare än M4x, även om 3an är rena skämtet. Den är ju t om svagare än 5an på M47 :lol:
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Finns även satser så man kan bygga om sin vanliga box till en "guld box"... Det är typ bara ett adapterkort, några motstånd och kondningar, samt en sockel för tändningschippet. Tror den kostade typ 700kr, vilket jag personligen tycker är väldigt dyrt för något så simpelt... Men det finns iaf. Kräver givetvis simpel lödvana dock.
Tror inte jag sparade den, men kan se om jag kan hitta på den igen, om jag orkar..

Dom vanliga boxarna saknar ju helt det där tändningschippet, vilket är lite smålustigt tycker jag :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]