- tor 17 mar 2016, 12:17
Okej. Då blir de o köpa en sån sen. Blir betydligt billigare än köpa på volvo som va över 4000. Lacka e minsta bekymmret :)
Moderator: Moderatorer
DayDreamer skrev:Dessa fälgar verkar vara eftertraktade av många, själv så är jag inte så förtjust i dom.Håller med, Ixion I/II på tok för vanliga på 60 och 70 bilar(samt äldre i form av billiga kopior) för min smak ock billiga kopior sabbar hela iden med att ha dessa som original.
Henkek skrev:OkejKommer inte ihåg hur Oceanrace fälgarna ser ut eller vad dom heter för den delen.
Hade jag haft råd o välja så hade jag inte valt dessa fälgar. Men dem e iaf bra mycket snyggare än oceanrace som är äckligt fula.
TommyP86 skrev:Ang rostiga pinnbultar till piratvinge, jag byter till rostfria brickor och kupolmuttrar på de jag monterat/monterar.Man kan väl även fetta in pinbultarna med typ CRC Multilube http://www.swedol.se/crc-multilube.html ... cgodeJAAyQ är ju sånt som stannar kvar i evigheter.
DayDreamer skrev:Henkek skrev:OkejKommer inte ihåg hur Oceanrace fälgarna ser ut eller vad dom heter för den delen.
Hade jag haft råd o välja så hade jag inte valt dessa fälgar. Men dem e iaf bra mycket snyggare än oceanrace som är äckligt fula.
Henkek skrev:Jag hade dem översta. Skit fula plus att inte en enda fälg va fin. Då kör jag hellre me ixion utan kantskrap :)Som jag kan förstå ser det ut som att det syns rätt bra på dom fälgarna som du hade när det blev kant skrapat och då ser det bara illa ut.
Såg riktigt fina på nyaste v40. 19" va de men jag vet inte va dem heter.
Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]