- lör 12 mar 2016, 19:01
Jo jag köpte den förra ny och har varit väldigt pedantisk av mig med den och är väl pedant av mig överlag så det var några stenskott i fronten som jag störde mig på och nått märke invändigt men den är ju som sagt begagnad. Men en eventuell omlack av fronten och sen ordentligt lackskydd så man kan hålla efter den sen
-)
Schmoyoho skrev:Har aldrig varit särskilt såld på sport-utförandena av V-/XC70 men tycker baken var klockren med folieringen under bakrutan och den svarta plasten vid avgasrören.Ja Sport är snyggast i vitt när det svarta bryter av :)
Var den förra V70:n nyköpt eller är det något särskilt du stör dig på med den nya bilen? Eller bara allmänna småsaker för att den är begagnad?
Jo jag köpte den förra ny och har varit väldigt pedantisk av mig med den och är väl pedant av mig överlag så det var några stenskott i fronten som jag störde mig på och nått märke invändigt men den är ju som sagt begagnad. Men en eventuell omlack av fronten och sen ordentligt lackskydd så man kan hålla efter den sen

Volvo V70 D4 Vea Sport Aut 2015
Besök gärna V70IIOWNERS på facebook och instagram för alla som åker V70/XC70II 2008-2016
Besök gärna V70IIOWNERS på facebook och instagram för alla som åker V70/XC70II 2008-2016