- tis 01 dec 2015, 12:11
Jag har utan kompass och med avbländande ytterspeglar så jag vet inte riktigt vad du fått för variant =D
Moderator: Moderatorer
jlars skrev:Hur har ni andra disponerat utrymmet under bagagerumsgolvet?Reflexvästar har jag en i varje stolsfack bakom framstolarna, om de behövs når man de snabbt. Annars kan man ju flytta upp de i bagaget om man har en del packning med sig. Samma med varningstriangel, den lägger jag med på bagagegolvet om jag har mycket packning, har inte den finessen där den sitter i bakluckan tyvärr.
Jag vill gärna ha med mig lite av varje där såsom bogserlina, startkablar, batteriladdare, spännband, reflexvästar, lite verktyg mm. På mina tidigare S60 (-01, -07) har det funnits näst intill obegränsat med utrymme kring reservhjulet.
jlars skrev:Stämmer. Dem måste ligga bra nära och vara ganska höga för att få någon effekt på ytterspeglarna. Jag hade nog inte valt till det om jag visste att dem delade sensor med innerspegeln, köra utan toning är inte ett alternativ för mig.Spoiler »Perra83: Som jag förstått det så använder de avbländande ytterbackspeglarna samma sensor som innerbackspegeln. Om man har tonad bakruta kan det tydligen ställa till det lite och funktionen på ytterbackspeglarna blir inte optimal