Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Det där med pärmen såg ju trevligt ut, på min S80 Executive är det bara en vanlig instruktionsboksfodral eller vad man nu ska kalla det. Får väl ta en vanlig pärm och sätta in service/reprationskostnads papper. :)
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag undrar hur länge volvo höll på med dom där pärmarna, de måste väl ha försvunnit ganska omgående?

Instruktionsboksfodralet är tjockt och fint, men det är nog konstläger, luktar inte mums iaf :)
Användarvisningsbild
av MartinS
Inga uppdateringar direkt... Mer än att jag nu haft bilen i fyra år, tiden går allt för fort. Det suger liiiiiite i bilbytartarmen, men vad skulle kunna toppa det jag redan har, förutom en nyare likadan, vilket känns som ekonomiskt självmord. XC90 är allt för dyr och dessutom för stor.

Jag har rullat runt 170 mil på semestern i sommar, med tre cyklar stående på taket. Tur man är lång, annars hade det varit riktigt knepigt att få upp och ta ner dom.

Bild
Användarvisningsbild
av Perra83
Behåll bilen. Jag vill nästan dagligen byta bil även fast den uppfyller mina krav med råge.

Din bil med dom fälgarna är riktigt snygg!
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag är inte bilbytartypen, brukar ha dom i många år. 5-6 år är nog det vanliga för mig, så jag har ett par år kvar med den här, och som sagt, den är helt fantastisk, så allt annat skulle bli ett nerköp, förutom årsmodell och miltal.

Tack, Talitha-fälgarna i silver är absolut min favoritfälg på XC60, men nu efter några år tycker jag de börjar se lite små ut, man är väl lite skadad antar jag :)
av Lövet
Thule Slidebar är lösningen på taklastningsproblem :-)-) http://www.thule.com/sv-se/se/products/ ... 1-_-891000
Användarvisningsbild
av MartinS
Den är för kortväxta ;)
Användarvisningsbild
av MartinS
Efter att ha funderat fram och tillbaka över om jag skulle acceptera en offert på ny bil, och sedan bestämt mig för att ha XC60'n kvar istället skred jag till verket. Ordentlig tvätt, concept vista på all svart plast, fönsterputs ut och invändigt. Dammsugning, avtorkning och skinnrengöring invändigt.

Vips så kändes det helrätt att behålla XC'n några år till, den ser inte långt ifrån ny ut när man lägger några timmars jobb på den.
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag tog inga flashiga bilder efteråt, men däremot hittade jag en dålig mobilbild från igår när jag var inne och gjorde en regbesiktning på mitt släp. Du sa ju bara bild ;)

Bild
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 18
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]

Dom där sulorna kommer sannolikt inte passa a[…]

Bromsbelägg