Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Den rullar på utan problem. Dags för service snart. Det har egentligen inte hänt något alls med den sedan i våras då jag tvingats till och gjort en del andra prioriteringar med jobb, familj och hus. Exempelvis har jag inte orkat styra upp takspoilern, lyckligtvis har det inte blivit värre. Snart ska vinterhjulen på igen. Planer för vintern är att fixa takspoilern samt lacka om 19"-fälgarna. Antagligen blir det silver bright rakt av på alla fyra. Får jag pengar över ligger solfilm på de redan tonade rutorna högt upp på listan. Kanske nya, fräscha mockafärgade gummimattor för vintern. :)
Bokat service. 12965 mil har bilen gått, första servicen sedan 12000-milaservicen med tändstift osv för ett år sedan.

2195 kr skulle det gå på. Spontant känns det dyrare än jag förväntade mig av en grundservice på 3.2:an...
Men billigare än D5, där har jag för mig grundservice är minst 1000kr dyrare, betalade 2595 för grundservice på V8an.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 39

Bud från utländsk intressent för a[…]

Hej på er! Jag har felkod P2101 i min Volvo[…]

Oki, men 70 mil är det ju inte mån[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter und[…]