Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Helhetsintrycket var ju inte helt åt fanders iaf, den går säkerligen få fin med lite enkla medel :)
Du får ta och antingen ta bort torkararmen på strålkastaren, eller fixa en till till vänstersidan, samt gömma slangen. För det där ser ju inte klokt ut :P
Inget fan av belysningen i grillen heller, ser lite småskumt ut.
Här kommer bilder i från fredags då nya halv satsen åkte på så dog telefon under tiden jag var under.
Tur att man har vänner med smörj brygga.
Bild
Vart ganska tomt utan ljuddämparen rosten är borta nu då jag hade till gång till en annan värmesköld som polaren tagit bort från sin s70-99 då han han vart på körd på vänster sida så han stycka den och sålde i delar
Bild
Tror att avgassystemet är slut när det faller sönder så här när man tar ner det
Bild
Lite skillnad på original ändrör och det nya.
Bild
En liten film med ljudet från systemet
det är en 2,5 dohc så blir väll b5252 som motor kod det som ljud som dyker upp vid typ tio sek är vindrute torkarna
Nu blir tyvärr hon stående ett tag då lamelarna gick i fredags och min mekaniker inte har tid för en efter midsommar så blev nöd köp av extra bil för att ta sig runt på jobbet vart en golf-3:a

Detta har jag hört på andra ställe[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Kompressorm går (gick) igång för[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har

Motorbyte Volvo 240

Jag har gjort ett ""hittepå" […]