Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sylwester112
här kommer lite bilder på min pärla och förändringarna som kommer ske i framtiden Bild Bild Bild
detta avgassystem kommer att bli ditt satt i helgen testa att sätta ihop det så man vet hur allt ska sitta så man slipper gissa när man ligger under bilen
Bild BildBild
Å lilla 4tums ändröret
Bild
grillen är inte trasig men såg att det nu ser ut som det men sitter en stripa som håller fast elkabeln till led lampan på passagerarsidan. Front och skärm blir det att köpa när man har en anställning längre än över sommaren men jobba så är skönt när man varit arbetslös i två år
min bas som har sett lite bättre dar är sitter ett jbl slutsteg på 1200watt som är luft kyld och en bashacker så får vibrationerna utan att behöva fullt ös på stereon
Bild
detta är huvudenheten som jag har i bilen
Bild
Bild
Bild
Min växelspaksknopp
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
När min bas havererade snålade jag och köpte denna :roll: http://www.jula.se/catalog/bil-och-gara ... er-610105/
Spelar helt okej då jag inte är ute efter åka dunka på stan utan vill bara ha lite mera tryck i basen.

Vara arbetslös suger. Vet hur det är då jag jobbar i perioder sen hemma några månader och sen tillbaka igen. Första lönen man får så blir det teckna orderblocket på roliga saker till bilarna 8)
Acproblem Volvo 940 -98

Kompressorm går (gick) igång fö[…]

Detta har jag hört på andra ställe[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har

Motorbyte Volvo 240

Jag har gjort ett ""hittepå" […]