Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
Jag hade inga problem med accelerationen, den var säkert snabbare än en D4 utan släp :-) Men den gick lite tyngre och drog mer soppa än jag förväntat mig med den låga vikten.
Användarvisningsbild
av MartinS
Igår företogs en rejäl städning av bilen inkl. skinnrengöring av framsätena och ratten. Den var förvisso inte skitigare än vad som anses som rent och fräscht, men det skramlade allt lite i dammsugaren och mirakelduken blev allt lite smutsig.

Sommarmattorna (Sandfärgade XC60 sport mattor) landade i golvbrunnarna och sommarfälgarna plockades ner från hyllan och fick två lager vax på sig.

På lördag åker sommardäck på bilen, hela bilen känns fräschare och lyxigare med fina mattor och större hjul.
Användarvisningsbild
av MartinS
Sådär, då kom sommarhjulen på också, blir rätt mycket trevligare körning med 45 profil istället för ballong 60-profil...

Bild
Användarvisningsbild
av MartinS
Ja, 20" är ganska lagom, ser inte så stort ut men utan att vara ballongdäck.

Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Verkligen, 20" gör sig alldeles lagom.
Såg en med 22", det var bara groteskt.

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av MartinS
Städade lite bland alla bilpapper och kom att tänka på "XC60-Pärmen". Till hur många bilar får man med en pärm, med försättsblad och fodral i bilens färg? Rätt flashigt tycker jag. Jag tror inte man fått det på många år nu, men en rätt kul grej.

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Snyggt! :-)-)

Har haft många Executive-modeller, varav några XC90 och en S80. Där var fodralet till instruktionsboken osv klädd i likadant läder som övriga bilen och Executive-tryck. Det tycker jag var en trevlig detalj! :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18
Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]