Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jäkla bil blir tokig på den ibland!!!!
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ja, det är den förbaskade stereon som håller på, nu är det i princip bara höger högtalare fram som fungerar, och den vänstra ville inte va med idag. Irriterande. En ljudanläggning borde väl hålla mer än 7 år?
av JE Jr
Va fin inredningen blev!

Du måste ha otur, min 07:a med Dynaudio håller ihop fint!

Höger bak skramlar lite ibland, men tror det är nåt löst i dörren för det låter ibland även om stereon är av.

Det är inte slutsteget eller nåt som håller på o packa ihop då?
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Bild

Idag har man polerat bilen & nu är sommarhjulen på sen en tid tillbaka. :)
av Schmoyoho
Har du gjort några framsteg med din stereo? Jag har också ett liknande problem där bashögtalarna i båda bakdörrarna verkar ha gett upp. Gav mig på att plocka isär dörrsidan men sedan visste jag inte vad jag vågade ge mig på eller inte :???:
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
JE Jr skrev:Kul! Fick du till kromet på hjulen?
Nepp, det sitter verkligen ingrott, eventuellt är det ett försäkringsärende ska höra med Volvia.
Sleeper skrev:Älskar din bil! Behövde jag inte kombi skulle jag köra en likadan. Ska du inte byta till ledbackspeglar?
Tackar, jo jag har funderat på det + MY14 baklysen m.m men det blir för dyrt för att göra allt, man ska ju ha råd med att köra den också ;) så jag funderar på att ha kromade backspegelkåpor istället för att byta ut hela till MY12 med led. :)

Lite framtidsplaner är att det ska bytas till lite led i skyltbelysningen/positionsljusen/dimljusen. Samt breddad volvotext på bakluckat & My14 kromlist övre + kanske nedre.
Schmoyoho skrev:Har du gjort några framsteg med din stereo? Jag har också ett liknande problem där bashögtalarna i båda bakdörrarna verkar ha gett upp. Gav mig på att plocka isär dörrsidan men sedan visste jag inte vad jag vågade ge mig på eller inte :???:
Inga framsteg med sterion, ska lämna in bilen på service i mitten av juni så jag får se vad dom säger då. Jag tror vi har samma problem med dörrhögtalarna bak. Låter bara ett svagt tunt ljud ifrån dom.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
Tysta sommardäck V90

Kör en V90 laddhybrid med 255/45R19 Bridgesto[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Intressant, det är väl där halva[…]

Finns S/V60 T6/T8 med det större batteriet ih[…]