Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av C30robban
Snygga bilar :-)-) och jätte fina foton !.
Håller med er om utseendet på utblåsen till v60n, kan man inte lackera dom svarta på insidan så syns inte dom små sugrören lika lätt ?
av Rudolfs
C30robban skrev:Snygga bilar :-)-) och jätte fina foton !.
Håller med er om utseendet på utblåsen till v60n, kan man inte lackera dom svarta på insidan så syns inte dom små sugrören lika lätt ?

Det är min idé, Kanske kapa dem lite och sen lacka svart. :)
av Rudolfs
Här kommer lite om hur bilen är o leka med i snön!

I Fredags kväll så kom det 5 centimeter nysnö på den snön ni ser på senaste bilderna. Påpassligt efter midnatt när jag ändå var på väg hemåt. Nu fick jag chansen att helt ostört pröva på o kasta runt bilen ordentligt.

Man behöver vara bestämd med den, Det är lättare att kasta upp den och hålla kvar den med snö än is. Vi har en större 2 filig rondell hemma, 10M eller så i diameter på gräsfläcken i mitten. Att åka 2-3 varv med ställ runt i rondellen var inga problem. Provocera upp den på 2an med lite gas och styrning sen var det bara o i princip hålla kvar gasen på rätt läge och jobba med ratten. Man fick ge på lite mer gas stundtals. Men annars kanon o snurra runt i en rondell med. OBS Detta var 2.30 på natten. Det var bara jag ute så ni inte tror att jag gjorde detta med full trafik :)

Ligger man på två så är det bara vrida till i ratten och hålla fullt så går det att åka på lagom härligt häng ur rondeller, korsningar runt hörn etc.

Jag är jätteförvånad att den är så här "rolig" ändå trots att ESPn inte går o koppla ur ordentligt. Jag som tidigare haft Evo,Quattro etc tycker att den funkar över förväntan och är ändå "busig" om man vill.
Användarvisningsbild
av grillchips
Kul! Precis sådär en kärra ska vara, seriös när man vill och lekfull när lusten faller på. :D
av Rudolfs
Jag & Trident var ute o provade hans nya Actionkamera genom o sladda lite V60!

Jag får inte till inbäddningen av filmen så ni får en länk :P

Användarvisningsbild
av grillchips
Hjälper till lite ;)

[youtube]2_z4_2qSI6g[/youtube]
av Rudolfs
Bild

Mer blandad körning. Nu börjar förbrukningen krypa neråt :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13

Tipset är deras 15-20mm adapterplattor s&arin[…]

Kan inte tänka mig att XC60 däckdimensio[…]

Skroten som finns här har inget självplo[…]

Fel centerhögtalare?

Har du loggan på din centerhögtalare?