- tor 23 okt 2014, 09:40
Riktigt lyft! Men varför har du tömt spargrisen på passagerarmattan?
Moderator: Moderatorer
grillchips skrev:Den där uppdaterade spaken är riktigt läcker! Var det bara plug n play? :shock:Bara och bara är väl att ta i, men bortser man från att demontera halva mittkonsollen så ja då är det bara PnP ut med stenålderspinnen och in med det fräscha.
eccy243 skrev:Jajemen that was me! För dom pengarna fick man inte tveka! Att jag inte var helt nykter när jag beställde hjälpte nog en del också. ;)Hahaha, nä det va billigt... Håller tummarna för att det dyker upp en till snart :)
eccy243 skrev:Hah! Ja det var bara plug n play. Tog ju inte ens en timme med användande av lite power tools. ;) Man måste dock byta hela spakstället. Man kan fuska och bara byta knoppen, men då får man ingen belysning, och ingen snygg skinndamask. Han på swedespeed som gjort detta skrev att man var tvungen att byta skiftlägessolenoiden, men det behövde inte jag.Tycker det ser så ut med perforerad damask/knopp som vad jag tror är R-design exklusiv även om jag upplever min något mattare i lädret och inte så blankt. Kan ju vara foto som gör det.
Du ER som har r-designknoppen. Är det en sån jag har också?