Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

En ruta på kärran i sin nuvarande helhet. Fick passa på efter senaste tvätten. Helt hopplöst med all pollen som täcker bilen på en kvart.

Silverrails och ett par centimeter närmare marken hade gjort gott. Den som väntar på.... :)

Bild
Snyggt! :) Måste få tummen ur att bege mig ut och fota lite själv, alldeles för dålig på det.
Nåväl, trots tråkiga motorproblem är det ändå dags för ett par nya sommarsulor, och då är det väl läge för ett par nya fälgar också.

Valet står just nu mellan replikorna Ixion 19" eller Mirzam 19". Ixion är riktigt chyssta, men blir samtidigt mer och mer vanligt på vägarna. Mirzam skulle nog sitta som en smäck med kromade spegelkåpor och rails, som ändå är på gång.

Har gjort lite episkt photoshoparbete som absolut inte är proportionerligt, och tänk på att ca 30mm sänkning tillkommer.

Hjälp mig fram i detta svåra val. :D

Nuvarande Zaurak Dark Cut 17"
Bild

Ixion 19"
Bild

Mirzam 19"
Bild
Jag är ruggigt svag för Mirzam trots att Ixion förstås är snygga men som sagt, de sitter ju på varannan Volvo där ute. :(
19", shit pommfritt :) Jag hade hur som valt Ixion alla gånger, mycket snygga och passar V50 och V70 mycket bra tycker jag. Ett plus till är ju att smutsen inte syns lika tydligt på dem. :) Annars tycker jag faktiskt att dina nuvarande är så pass snygga att jag inte hade bytt men det är ju en annan historia :)
Tycker definitivt nuvarande ska få agera vinterpuckar istället, för som du säger Micce, de är snygga de med och man vill ju åka fint på vintern också. 8)
Var tusan köpte du dina regplåtshållare förresten? Visst var det Mekonomen? Jag hittar inga som matchar det priset du nämnde nämligen. 8)
Ahh, delade meningar alltså! :roll: :D

Just nu lutar det nog ändå mer åt Mirzam just för att de är lite mer sällsynta och sitter som en smäck på en vit bil. Hade jag haft en svart bil eller haft kvar de svarta detaljerna så hade det blivit Ixion däremot. Men ännu är inte beslutet taget, Ixion är ju sjukt snygga och det blir nog en sväng till Infosite först i mitten av nästa vecka.

Givet att mina nuvarande får agera vinterfälgar! Om man inte får tag på ett par beggade Ixion vill säga. 8)
Ser ut att vara samma som jag har. I så fall är det:
Nummerplåtshållare, Svart Artikelnummer: 40-203450 För skylt med EU-märke
http://www.mekonomen.se/bil/tillbehor/s ... pa281832sv

Bild
grillchips skrev:Var tusan köpte du dina regplåtshållare förresten? Visst var det Mekonomen? Jag hittar inga som matchar det priset du nämnde nämligen. 8)
Visst är det Mekonomen! Segeltorp för att vara exakt. Men vill minnas att de inte finns på hemsidan, som mycket annat, men hängde så fint på hyllan i butiken.

Edit: Glöm allt jag har sagt, Micce1980 har talat. :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Hej Jag har en Volvo S80 2005 med problemet att v[…]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]