Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Eirike93 skrev:Gillade fälgarna, passade bra!

Men, är det bara för mig som bilderna är gigantiska?
Ffa mig som kör 1200*1920 i porträttläge :roll:
Tack :D

Bildern är bara gigantiska för mig när sidan laddas för första gången efter uppladdningen inte annars.
Är det något man kan ändra?
De är stora hela tiden här :P

Jag kan väl föreslå att ladda upp bilderna med en annan tjänst, förslagsvis Photobucket, den skalar ner bilderna till en lagom storlek :)

EDIT: Ser att det är f.o.m sista inlägget s.3 som bilderna blir så stora?
Eirike93 skrev:De är stora hela tiden här :P

Jag kan väl föreslå att ladda upp bilderna med en annan tjänst, förslagsvis Photobucket, den skalar ner bilderna till en lagom storlek :)

EDIT: Ser att det är f.o.m sista inlägget s.3 som bilderna blir så stora?
Jag skall testa den sidan vid senare tillfälle.
För inte så länge sen så gjorde forumbiler om sin sida så det är nog därför, men jag skall testa photobucket nästa gång :D
Lucif3r skrev:Heh, lite skoj och ovanligt med någon som är noga med skylten. Själv orkade vi aldrig hålla på så jag körde för det mesta utan *whistles* :P

Bilderna skalas f.ö. ner som dom ska för mig, är nog bara Eirik som har någon skum inställning, han kan ju inte ens vrida skärmen rätt! :wink: :mrgreen:
Haha, ne utan skylt vågar jag inte köra :D
Nu i helgen så har jag grejat en del med bilen, jag var och lagade ett rosthål under bilen och lade på underredemassa under hela bilen. Samtidigt så skulle jag fylla på min AC och då visade de sig att kondensatorn läcker. Rev loss den när jag kom hem och såg ett hål.
Jag har även börjat laga rost i skärmkanterna och monterat leds i inredningen. Själv tycker jag att det blev bra :D

Bild
Bild
Bild
Bild

Nylackat till höger och gammalt till vänster.
Bild
Dåligt med kommentarer.....

Nu har jag krängt på mina nya däck på plåtfälgarna och lyckades balansera dom till 0g, En var det 90g som behövdes :D
Besiktiga även i tisdags med blanka papper, avgasvärderna blev 0% undra varför? :D
Sen har jag bytt tutknapp och fått min beställning från Vparts med lite godis så som stänkskydd och ny a baklyktor, tyvärr så fick jag ett fel.
Sen har jag målat trösklarna och monterat stänkskydd, blev ett helt annat stuk på bilen :D

Flatblades
BildBild
Bild
Bild
Bild

Trösklarna var ganska skabbiga förutBild
Hallå
Det var längesen jag uppdaterade här, jag har gjort ganska mycket med bilen.
Som bland annat monterat leds i skärmblinkersen, målat grillen och ribban i den, sen var jag varit två vändor på JB skroten i Jönköping och fyndat lite gran. Bland annat nya innerskärmar bak och bakspoilern under kofångarn då min är sönderbränd.
Jag har också sänkt bilen med 40mm sänkfjädrar från Vparts. Så nu skrapar det i vänligt mycket höger bak=)
Extraljus har jag också monterat nu när det börjar bli mörkare. Jag har byggt ett fjäderbenstag också som ska förses med en motordämpare.
Nästa på listan är att jag skall göra ett justerbart panhardstag så jag kan få det att sluta skrapa. Och tillverka ett ambulanstag.

Över till bilderna

Kommentera nu (B)

Bild
Bild
Bild
Bild
Nu passar fälgarna in bättre :D
Bild
Bild
Bild
Bild
  • 1