Monterat facelift-mittkonsol. :)
Annars händer inte mycket. Drömmer om nya sommarfälgar i 18, 19 eller 20 tum, full my14-utvändig optik och utvändigt krompaket.
Bytte olja i automatlådan ikväll och den blev väldigt bra. :)
Tror inte det är en spargris.. jag tror man måste lägga i en 5:a var 5:e minut för att fortsätta köra.. lite som sånna där leksaksbilar som brukar stå vid ingången till vissa köpcentrum.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Äh.. han får stanna på en mack som alla vi andra... bara att Eccy inte använder pumpen, han går bara in och växlar till sig fler mynt. (Vänta bara på tråden där han tycker bilen skramlar lite väl.. då har dom glömt att tömma den på mynt)
Nu har "spargrisen" fått handtagsbelysning! Väldigt trevligt tycker jag. Visst äääääälskar vi mörka mobilbilder? :D
Och tack till westcoastrecond för kittet! -)
För den som är nyfiken på hur kollisionsvarningen agerar.
[youtube]qbz74z5-a0g[/youtube]
Notera att bilen inte bromsar själv i detta läget. Men man vaknar iaf. :D
Haha.. stackars försökskanin som blir utsatt för att någon ser ut att köra rakt in i baken på sig. :)
Hur fort gick det mot bilen framför? Jag tyckte den varnade förvånansvärt sent, iallafall om jag drar andra liknande filmer med autobroms till minnes. Där känns det som att den börjar tjuta betydligt tidigare och börjar bromsa ungefär när din började tjuta.
Härligt motorljud förresten. Tröttnar aldrig på att höra ljudet av Volvos sexor eller 850-motorljudet :)