Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Fast det hade jag på min V60 i alla fall. Kanske kom på senare modeller.
Användarvisningsbild
av MartinS
andreas_lofgren skrev:Fast det hade jag på min V60 i alla fall. Kanske kom på senare modeller.
Det kom på S80II 2007 och alla nyutvecklade bilar efter det.

/Martin
av majzoo
@KnotVillage
Har du bränsledriven värmare i din bil?
Om man använder CFE lådan och aktiverar värmaren med fjärrkontrollen får man någon indikering (ljus/blink?)på att man startat den?
andreas_lofgren skrev:Äntligen. Att backspeglarna inte tänds original trots markbelysning när man låser upp är en av Volvos oförklarliga misstag.
Håller med till fullo. Finns det någon anledning till att dom inte går igång tro?
majzoo skrev:@KnotVillage
Har du bränsledriven värmare i din bil?
Om man använder CFE lådan och aktiverar värmaren med fjärrkontrollen får man någon indikering (ljus/blink?)på att man startat den?

har ej värmare men tror du får någon form av aktivering när du startar den, om den nu får någon typ av driftstopp så kommer förmodligen ingen upplysning om detta.
Sålde den för 1.5 år sen. Flyttade till Gävle, och där verkar den ha stannat. Nya bilen i sign. Gillade bilen skarpt men att pendla med den är inte optimalt. Kom precis 60 mil på 80 liter vid snåljörning. Den nya kommer jag cirka 115 mil på 70 liter. Billigare skatt/försäkring.
Har ögnat igenom tråden. Finns bilderna kvar någonstans från sida 3 där motorn är isärplockad vid fixen av lagret till balansaxeln? Hade varit kul att se.

Mesigt att gå från V8 till D5 för någon som kört med denna dekalen på bakluckan ;)
Bild
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Verkar som det bara finns en kung :-) Då bli[…]

Elpriset

Det har varit minuspriser ända ner till -35&o[…]

Lätt att jämföra med awd drar v&a[…]

Skulle byta kabeln idag. Köpte ett rep paket […]