Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kompe
Är det aktiva kameror som visar en bild på en skärm om någon kommer i döda vinklen? Smart 8)
av Lövet
Det lyser en lampa innanför backspegeln.

Jag håller med om att det är en underskattad funktion som är väldigt skönt att ha. Det är ju inte så att man slutar kolla själv, bara att man får en extra säkerhet.
Användarvisningsbild
av joel80
Är det inte så att den börjat tjuta också om man börjar blinka vänster samtidigt? Eller korsar vägmarkeringen åt det håll man har ett fordon ivägen..?
av Lövet
Nej den gör faktiskt inte det. Inte min iaf.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag blandar nog ihop det med "lane detect warning"... men visst borde det vara en bra funktion.. Kanske t.o.m att den endast skulle varna vid de tillfällena.. Många stör ju sig på att det blinkar ständigt och jämt. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Tjusigt!

joel80: Något att sälja in till Volvo? ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Om Volvos idégurus inte läser trådarna här på forumet är dom illa ute.. jag förutsätter att dom börjat jobba på nästa version av BLIS redan nu ikväll efter att jag gett dem idéerna. Och jag gör som Volvo gjort.. ger bort idéer för bättre säkerhet gratis och utan att ta patent! ;)
Användarvisningsbild
av Kompe
Har du tvättat den snart eller? :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Kablarna från de gamla kontakterna satt br[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?