Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av volvo740gle1985
Oj, har gjort många inlägg :/ haha!!

Ee köpte detta idag
Plast under strålkastare
Plast framför kylare
O kåpa framför bogseringsögla, nu får man igenom bess :D

Bild gick inte att få fram :/ nu får senare...

Kommentera nu gott folk!! Om ni verkligen gillar jagrullar :)
Användarvisningsbild
av Nexus
haha du kan självklart besikta utan kåpan, skulle det vara nerstag på det skulle 80% av alla 740 har anmärkning :wink: .

Var glad du får så många kommentarer du fått, brukar var rätt dött på denna avdelning . Men kör man med ständiga uppdateringar och mycket bilder så tycker iallafall jag det är kul följa projekt :D
av volvo740gle1985
Tack nexus, men ta bort dubbelkommentarerna :) fortsätter o lägga upp bilder o ha mkt update;)

Bild
Nu gick d o fixa fram en bild :) här ser ni grejern ja köpte :) saknar fortfarande mittkonsol, skulle d passa från en 850 kanske? Dom har rätt så fina. O så måste ja köpa en ny Volvo grill, års -11, vill ha stor emblem ;)
av volvo740gle1985
Min fina kaffe kopp :D Volvo!! <3
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
SA4AQS skrev:Nexus du som är moderator ta och rensa upp dubbel posterna nu :wink:
var det något mera min herre önskade? :-)-)
av volvo740gle1985
Grejen är, när ja rev ut golvet i bilen så fanns d nå ljuddämpande matt bitar o så plus asfaltmattor som är kvar. Tror ni om ja behöver dom där andra mattorna? D kanske bullrar väldigt mkt o ja, elr va tror ni? Ni får nå bra bilder på golvet till helgen :)

Gonatt :)
av volvo740gle1985
Tjaba!! Nu ärde helg!! Här får ni en bild av ett paket ja fick hem :) gilla!!! Mer update senare! :)

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
vart fick du tag på muggen? Vore fint ha en sådan på jobbet och reta tomtarna som kör saab och ford :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14

Nej det låter inte särskilt troligt. Ex[…]

https://partsouq.com/ Leta fram artikelnummer. F[…]

Konstigt lampfel volvo 940

Hej! På min volvo tänds varningslampan […]

Bytte tomgångsventilen och testkörde. D[…]