Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Luckan kan jag ju tipsa om att den kostar 80-90 kr ny på volvo för beg brukar man aldrig hitta :) Och ja det är rätt svårt att byta innertak, både att hitta ett helt och få i det i bilen helt
av volvo740gle1985
Tjaba!!! Är helt slut efter en hel dag i Sundsvall!! Har köpt mkt godis med ja gjorde ett stort misstag!! Förklarar senare:D

Dax för bilder

Bild
Biltema!! Bästa stället!! :D minst fem kommentarer för biltema;)

Bild
Godis!!! Finn två fel!! :(

Bild
Närmare bild!! Gillas mkt!!!

Bild
Mer godis ännu närmare!! Har ni hittat felen? :) haha..d epic fail!!

Bild
Här ser ni felen tydligt!! Man måste ha fyra, två av varje :D o ja köpte två en av varje....

Annars har d varit en toppendag!! Fått köra lite bil...40mil! Jajamen, körde även sur BMW...den rör sig inte end jämfört med min 740 >:)

Kommentera vad ni tycker!! O så minst fem kommentarer för hyllning av biltema!! O så måste ni hitta fem fel!!

Tack för alla kommentarer denna gång, ska väl försöka fixa en kåpa. Måste fixa lite andra grejor ifrån skroten osv. T.ex. Emblem ifrån års 2011, o ny grill:)
av volvo740gle1985
Funkar d int elr va menar du?
av volvo740gle1985
Glömde säga igår att ja köpte en glt vinge :)

Bild
Fint!! Nån som har tips på hur ja ska fästa denna? Har några idéer men vill gärna höra era lösningar

Bild
Sen pröva ja sommardäcken, som ja lånar av pappa. D kostar 10000kr sa han....o ja köpte bilen för 2000kr :D
av umekille
Köp dem skruvställarna till handbromsbackarna istället för
plåtbiten som sitter emellan så kan du efterjustera backarna
och få dem jämt nötta...s
smörj dem med kopparpasta innan montage.
Bild
av volvo740gle1985
Tack för tipsen! Men var kan ja köpa dessa?
Användarvisningsbild
av päpplet
GLT-vingen ska sitta med skruvade clips i hörnen original så du ska inte behöva borra eller limma fast den
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Yes det ingick på vparts! Dock ej lå[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]

Min slutsats än så länge, hittade […]

Finns felkoder? Försök med att dra ut ko[…]