Andis skrev:Härligt att se alla nya bilder 
Kör du med bilen nu eller renoverar du bara ännu ?
Verkligen fint skick på din 760 
Hur ser det ut i motor rummet har du målat upp hela D24 innan du montera eller kanske inte börjat med det ännu.
Med vänlig hälsning,
Andis
Kul att du gillar de :)
Den står bara och väntar på att bli klar! är väl inte jättefint skick nu, men ska förhoppningsvis bli de :)
Som då jag köpte den ungefär då jag inte börjat med konverteringen än, de blir då den är bes och så. orkar inte måla upp hela motorn än men ska måla upp typ kamrems och ventilkåpa sen blir de att byta kamrem, pumprem, spännhjul, oljefilter, olja, dieselfilter och luftfilter innan den blir monterad. men hade ju tänkt lacka om hela bilen någon gång och då blir de att lacka upp motorrum och sånt så i samband med de hade jag tänkt renovera och måla upp motorn :) men när de blir har jag inte planerat än
Bjursingen skrev:Dendär blir riktigt frän när den blir klar! :D Speciellt med dieseln i! Man är ju lite svag för stela tändkablar :)
Lite ovanlig blir de iaf då de är en -82 och speciellt en gröning :D de är så jävla fint med diesel, speciellt en D24 då dom knackar förjävla gött :)
SA4AQS skrev:Hmm då kanske jag har JP fälgar på min nu då om det är så där dom ser ut.
Är de säkert, dom finns i 15" och 17" och 17" finns i 7", 7,5" och 8,5" bredd
Lucif3r skrev:Passar liiite bättre än R-fälgarna iaf 
Måste verkligen hålla med dig där ;)
Har hållit på lite smått att svetsa på sitsresaren men de orkar jag inte visa förens den är klar!
Var iaf lilla julafton idag då jag fick hem ett par paket med lite diverse godis :)

Laddtrycksmätare och yttertemp till 82-83'ans hus, nya 760 kromlister till brädan, packning till dieseln, nya bagagedämpare samt 2st NOS gröna pennfack!

[thum]

Bättre bild på mätarna. dock var de fel placering på laddtrycksmätaren så måste ta plasten från en tom plats på mitt andra mätarhus och modda dit mätaren

Snart perfekt!