Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
riktigt snygg V70N. Vad sitter det för avgas på???
hämmar inte skyltens placering luftflödet till intercoolern/kylare???
Användarvisningsbild
av Xioz
grammse skrev:riktigt snygg V70N. Vad sitter det för avgas på???
hämmar inte skyltens placering luftflödet till intercoolern/kylare???
det är 3" hel system från JT, Har inte märkt nån skillnad ang reg skylten den. SKulle man raca och köra hårt helatiden så skulle det kanske ge nån skillnad.
Användarvisningsbild
av Nexus
kan man inte få se en närbild på utblåset?? Sen måste jag åter säga att den är riktigt snygg fast jag ej gillar kromspeglarna :wink:
Användarvisningsbild
av Xioz
grammse skrev:kan man inte få se en närbild på utblåset?? Sen måste jag åter säga att den är riktigt snygg fast jag ej gillar kromspeglarna :wink:

hehe det blingar lite! förut hadde man sköldpadde speglarna sen fick jag tag på dessa för 1500 (nya)!

ang utblåset kollat på garaget? länk finns. annars har jag bilder om du skickar din mail adress.
Användarvisningsbild
av Xioz
Matad skrev:Riktigt najs! Tyxker att V70 gör sig riktigt bra att "hotta upp" !! :-)-)

bara att det tog hundra år innan ett vettigt paket kom till v70n! för det fanns juh ufo paketet förra året men hur snygt var det ? lol... till s60 fanns alltid paket 2 år innan !
av rokast
Hejs

Instämmer med övriga! Riktigt nice bil.

Jag har som du införskaffat en Iridium front på Realcar som
tyvärr ej har hamnat på bilen :(

Jag undrar hur passa svårt det är att byta?? Tidsmässigt
och om det är några lurigheter man bör tänka på.

Kan inte se några direkta hål fäst grejor på nya fronten
så jag antar att man får borra och malla efter den gamla??

Har du kanske lite bilder på skiftet?? Det vore kalas isåfl

Mvh
Stefan
Användarvisningsbild
av Tomas88
9-5 ?:-/ Vad är det för Volvomodell? :lol: Ha ha fint att du satt en jagrullar dekal på de i alla fall Brainded.

Mycket fin V70 måste jag säga. De nätet som sitter vid luftintaget fram på bilen, satt det där från början på kjolpaketet eller har du satt dit det efteråt?
Vilken packbox ?

Tackar 🙂👍 då beställer ja en sån

Bromsbelägg

Köp från aeromotors. sålänge[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &au[…]

Jag brukar spänna in bultarna i skruvdragaren[…]