- Idag, 10:54
#1619038
Bytte till vinterdäcken redan nu för att jag ska in på en akut operation, där jag ska komma till om max tre veckor. Sedan blir det inga lyft över tre kilo och andra begränsningar. Två till tre månader innan man kan vara återställd. Om allt går enligt plan, vilket jag verkligen hoppas. 
Hade nu detta varit min bil så hade jag givetvis tvättat med svamp och borste inne i hjulhusen, upphängningar och bromsar. Men jag ser ingen begynnande rost någonstans. Bromsskivorna och klossarna ser ut som nya efter 3500 mil som bilen nu gått. Återlämnas i februari.
Ett 1,5 Ah batteri räckte med råge till hjulbytet och att även pumpa upp däcken till rätt tryck.

Hade nu detta varit min bil så hade jag givetvis tvättat med svamp och borste inne i hjulhusen, upphängningar och bromsar. Men jag ser ingen begynnande rost någonstans. Bromsskivorna och klossarna ser ut som nya efter 3500 mil som bilen nu gått. Återlämnas i februari.
Ett 1,5 Ah batteri räckte med råge till hjulbytet och att även pumpa upp däcken till rätt tryck.

Kör nu: Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart. (Helelbil 66,5 kWh batteri).
Sålda VOLVO: XC 60 T5 Aut Classic Summum -17, Amazon -68, 142 GL -72, 142 DL -73, 245 GL -82, 745 GL -90, 945 SE -97, V60 T3 -12
Sålda övriga: Runt 30 olika bilar.
Solceller 12,6 kWp Batteri 15kWh
Sålda VOLVO: XC 60 T5 Aut Classic Summum -17, Amazon -68, 142 GL -72, 142 DL -73, 245 GL -82, 745 GL -90, 945 SE -97, V60 T3 -12
Sålda övriga: Runt 30 olika bilar.
Solceller 12,6 kWp Batteri 15kWh