- fre 09 jul 2021, 11:48
Win win
Redan lackat om läpparna en gång pga iskrap förra sommaren så ska faktiskt bli skön o komma upp några cm, blir nog att sälja H&R fjädrarna när jag bytt nästa vecka. Lär inte montera dem igen sen
Skickat från min SM-G998B via Tapatalk
Briander skrev:Ja den är ju klockren för rullomkretsen och utseendet onekligenPrecis, letar som sagt lite smått efter likadana fälgar jag har nu fast 20" från SPA. De hamnar ju dessutom 14mm längre ut och är lite mer konkava så de sitter perfekt på dessa bilar. Och går jag på 20" så får jag ännu mer markfrigång men bilen ser "lägre" ut haha.När man väl har "sett" skillnaden så är det svårt att byta. Men för komfortens skulle så helt klart bättre med mer profil!
Ah det är väl Polestar 20" dimensionen? Skulle antagligen bli hur snyggt som helst! Finns ändå många schyssta fälgar från SPA-bilarna trots allt. Den dagen jag hittar 19" Polestar-fälgar får det nog blir det, men priserna är lite lattjo.
Det förstår jag 100%, jag har inte ens vågat montera mina just pga detta...
Win win

Redan lackat om läpparna en gång pga iskrap förra sommaren så ska faktiskt bli skön o komma upp några cm, blir nog att sälja H&R fjädrarna när jag bytt nästa vecka. Lär inte montera dem igen sen

Skickat från min SM-G998B via Tapatalk
S60 T5 R-Design"- 2014