- fre 02 nov 2018, 18:27
Nu hoppade min beställning fram 2 steg, så nu är den På väg till Volvohandlare. 2 veckor kvar enligt Min Volvo 

Moderator: Moderatorer
epostaren skrev: ↑fre 02 nov 2018, 18:27 Nu hoppade min beställning fram 2 steg, så nu är den På väg till Volvohandlare. 2 veckor kvar enligt Min VolvoGrattis!![]()
epostaren skrev: ↑lör 03 nov 2018, 12:08 Provkörde D4 i 2 olika bilar. Trevlig motor om man vill ha diesel, tycker jag. En sak som jag tänkte på är att dessa 2 likvärdiga D4:or lät o kändes olika, den ena kändes råare än den andra. Utrustningen i båda bilarna ska vara samma och ingen av dom hade aukustikrutor. Oavsett, så grattis till nya bilen. Glöm inte att lägga upp ett antal bilder när du fått denHade inte tackat nej till T6 AWD eller liknande iheller, tyvärr har vi miljökrav på tjänstebilarna (under 120g co2) så därför fick det bli Diesel (inser att T8 uppfyller kraven men har ingen laddmöjlighet varken hemma eller på jobb i nuläget). Kommer ifrån V60 D3 och känner att den motorn lämnar lite att önska vid omkörningar och acceleration. Tror jag kommer bli supernöjd med D4:an och den kommer tjäna mig bra i 3år.![]()
epostaren skrev: ↑ons 07 nov 2018, 07:19 Min Volvo säger:En vecka kvar till leverans. Undrar när man kan köra iväg i den nya bilen?Min säger 0 veckor till leverans, den var planerad till nästa vecka ifrån volvo men jag hämtar den idag kl 13
epostaren skrev: ↑ons 07 nov 2018, 09:27 På väg till din VolvohandlareNu vet jag inte när den slog över till den statusen för dig, men jag vågar nästan lova att din bil finns hos din ÅF
Fick patchen idag till min V90 2019. Funkar nu. Vo[…]
Bokade förra veckan kunskapsprov efter att lu[…]
Äkta Roundup fixar det enkelt.... var sä[…]