Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Tog en bild på hur det ser ut i motorrummet i nu läget, det är lite dammigt :) vet inte hur du vill ha dina plast delar om dom ska blänka eller om dom ska mer se nya ut :???: :) som du ser så blänker aluminiumet väldigt där jag har gött över med autosol, servopumpen ska få sig en omgång till sommaren så att den också blänker :)
Bild
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
DayDreamer skrev:Tog en bild på hur det ser ut i motorrummet i nu läget, det är lite dammigt :) vet inte hur du vill ha dina plast delar om dom ska blänka eller om dom ska mer se nya ut :???: :) som du ser så blänker aluminiumet väldigt där jag har gött över med autosol, servopumpen ska få sig en omgång till sommaren så att den också blänker :)
Bild
Bara plastdelarna är enfärgade så blir jag nöjd!
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Är dom inte det från början? :P eller menar du att dom har blivit missfärgade? Är dom missfärgade så borde silikonet kunna ge lite nytt liv i dom. :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ok, på med avfettning ta någon borste och borsta med skölj av dom, låt dom torka och lägg sedan på med silikon så ska det nog bli bra :-)-) och glöm för tusan inte att ta bilder både före och efter :P :wink:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
Var till päronen på fika och hann spendera lite tid med 850n och valde att sätta dit läppen igen, även om den är omålad. 8)

Bild

Har även haft för många tråkiga kvällar och suttit med lite koncept. Älskar råa racebilar/hill climb med galen aero. Vet att min bil inte har någonting speciellt under huven men älskar stilen ändå :oops:

En läpp, större vinge och diffuser spelar nog absolut ingen roll alls prestandamässigt vid dagens läge, men det är alltid kul att ha framtidsvisioner och ha projekt för när man får en arbetsyta någon gång i framtiden!

Note: Detta är enbart koncept, några av dom inte alls bra illustrerat men föreställ er helhetsintryck och säg vad ni tycker! 8)

Låg och bra stance med spacers bak för att fylla ut lite bättre.
Bild

Lite E30 spoiler inblandad här.. MYCKET dåligt illustrerat då jag inte riktigt är bra med 3D
Bild

Bild

Bild

Diffuser till 850? Världens mest onödiga grej antagligen men ser förbannat rått ut!
Bild

Bild

Bild

Innan ni klagar på att detta kommer förstöra bilen så går det faktiskt att köpa begagnade bakstötar och spoilers! (PO)
Senast redigerad av 3 Turbojeppe, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Svårt att säga men tycker det ser fränt ut :-)-) och så länge du gör på saker som går att byta om det inte blir bra så kör på vetja :-)-)
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
DayDreamer skrev:Svårt att säga men tycker det ser fränt ut :-)-) och så länge du gör på saker som går att byta om det inte blir bra så kör på vetja :-)-)
Lade till några bilder då jag ville ändra på diffusern lite, det är lätt att sitta och kolla och ändra sig efter ett tag och då är det tur att det är lätt att öppna photoshop igen :mrgreen:
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi