Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
White skrev:Tror inte ens att bilen existerar, säkert påhittat allting.
Givetvis är vi två bara en enda stor bluff! (S)

Blå:
Bild

Jag:
- Tjej.
- 19 år gammal.
- Bor i en håla på åtta bokstäver mellan Sthlm - S-tälje.
- Kallas Rapunzel/Lilla Rapunzel av folk IRL också.
av Schmoyoho
Kallas du rapunzel för att du lever i en sagovärld?

[youtube]kHYiyv68q2o[/youtube]
SvenB skrev:Vad grundar detta på? EjS är väl en medlem som bor i Danmark? Hans senaste inlägg är från september då han köpt en Cadillac
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 2#p1107462
Ganska stor skillnad på den och en Volvo 854 -96 :D

Jag tror nog att vi får söka Lillarapunzel på annat håll. Mycket av det hon skriver om var hon påstår sig bo stämmer.
Grundar det bara på att EjS försvann och rapunzels aktivitet sköt i höjden. Han måste ju hålla fasaden uppe förstår du väl :p
Senast redigerad av 1 Schmoyoho, redigerad totalt 0 gånger.
av Gelis
Nu ska vi inte vara taskiga mot henne, hon har ju faktiskt inte varit elak själv, men vore ju bra om du , lillarapunzel, förklarade varför du frågar om en Volvo som du frågade om på flashback för ett år sedan fast nu är värdet enl. dig det dubbla.

Du har ingen skyldighet att svara, men det vore kanske bra för din trovärdighet.
Användarvisningsbild
av mikethebik
Känner mig tvungen att göra ett inlägg i denna tråden: Ni som så uppenbart retar sig på Lillarapunzels ovilja eller kanske medvetna oförmåga att ta till sig de råd som ges, sluta läs tråden! och sluta göra inlägg i densamma så kan vi andra roas av den!
Tycker inte heller det är Ok att ge någon tillmälen på ett forum eller för den delen göra sig lustig över någon, så tagga ner och återgå till ett vänligare sätt att bemöta varandra. Har inte sett att Lillarapunzel själv nedlåter sig till att ge andra olika tillmälen vilket gör henne större i mina ögon.

Det som står ovan skrev jag för någon vecka sedan, och gäller fortfarande: NI SOM RETAR ER PÅ DENNA TRÅDEN, GE FÖR H:VETE ATTAN I ATT SKRIVA I DEN, ni mobbar ju tjejen, väx upp för tusan!!!

Mike
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:
Schmoyoho skrev:Kallas du rapunzel för att du lever i en sagovärld?
Troligtvis, och antagligen är hon fortfarande fast i tornet och väntar på någon som ska göra allt åt henne...... I hennes fantasi iaf......
Vet egentligen inte ens varför jag ödslar tid på att svara på detta men......

De som någon gång sett mig IRL förstår varför jag kallas Lilla Rapunzel, om vi säger så. Så, nu var den saken utredd.
av Lillarapunzel
mikethebik skrev:Känner mig tvungen att göra ett inlägg i denna tråden: Ni som så uppenbart retar sig på Lillarapunzels ovilja eller kanske medvetna oförmåga att ta till sig de råd som ges, sluta läs tråden! och sluta göra inlägg i densamma så kan vi andra roas av den!
Tycker inte heller det är Ok att ge någon tillmälen på ett forum eller för den delen göra sig lustig över någon, så tagga ner och återgå till ett vänligare sätt att bemöta varandra. Har inte sett att Lillarapunzel själv nedlåter sig till att ge andra olika tillmälen vilket gör henne större i mina ögon.

Det som står ovan skrev jag för någon vecka sedan, och gäller fortfarande: NI SOM RETAR ER PÅ DENNA TRÅDEN, GE FÖR H:VETE ATTAN I ATT SKRIVA I DEN, ni mobbar ju tjejen, väx upp för tusan!!!

Mike
Words!
(W) (W) (W)
av Lillarapunzel
Någon som tror sig veta varför Blå plötsligt börjat kränga åt höger?
Doddan - Mitt gamla 940 vrak (finns också att läsa om här på garaget!) hade ju enorma problem med framvagnsinställningen efter att ha fått f.v. totalrenoverad några år tidigare. Men Blås framvagn har man ju inte gjort något med, men ändå så har den börjat kränga åt höger ?:-/ ??:-/
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
Bromsbelägg

Aldrig sett något annat än att bromsbel[…]

Motorbyte Volvo 240

Utrymmet framtill är begränsat så […]

Det är kolvar och vevaxel som skiljer mellan […]

Fel centerhögtalare?