Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av MickeM
Herrejösses!

Ts kallas för troll

Wikipedia:
Internettroll eller nättroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetfora och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner som inte leder någon vart. Ordet är internetslang.

Kanske stämmer.
Men:
Anser man att svaren inte tas på allvar, struntas i, argumenteras emot, eller rent av är troll, låt bli att svara då, för i $#@£¥€¥!
Det finns alltså flera troll i denna tråd.

Tyvärr ser jag detta också utveklas i tråden:
Wikipedia:
näthatare och nätmobbare, vars agenda är att förolämpa eller håna en person eller grupp.

TS kallas för allt möjligt opassande.
Inte Ok! Vare sig troll eller ej!

NOG NU!
Ta åt sig, den som vill.....
av Exyzäta
White skrev:Tror öknamnen kommer då folk helt tappat sympati och tålamod för TS då det är väldigt frustrerande att ge goda råd som sedan helt
struntas i. Det bästa är helt klar att sluta försöka vara till hjälp då hon ändå bara pissar på all hjälp!
Håller med, energitjuvar ger inget tillbaka så varför bry sig egentligen?
Användarvisningsbild
av mikethebik
Känner mig tvungen att göra ett inlägg i denna tråden: Ni som så uppenbart retar sig på Lillarapunzels ovilja eller kanske medvetna oförmåga att ta till sig de råd som ges, sluta läs tråden! och sluta göra inlägg i densamma så kan vi andra roas av den!
Tycker inte heller det är Ok att ge någon tillmälen på ett forum eller för den delen göra sig lustig över någon, så tagga ner och återgå till ett vänligare sätt att bemöta varandra. Har inte sett att Lillarapunzel själv nedlåter sig till att ge andra olika tillmälen vilket gör henne större i mina ögon.
Och till dig Lillarapunzel, du behöver ju inte trigga i onödan :D , kram till dig!

Mike
Användarvisningsbild
av SvenB
MickeM skrev:Herrejösses!

Ts kallas för troll

Wikipedia:
Internettroll eller nättroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetfora och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner som inte leder någon vart. Ordet är internetslang.

Kanske stämmer.
Men:
Anser man att svaren inte tas på allvar, struntas i, argumenteras emot, eller rent av är troll, låt bli att svara då, för i $#@£¥€¥!

Wikipedia:
näthatare och nätmobbare, vars agenda är att förolämpa eller håna en person eller grupp.

NOG NU!
HERREJÖSSES
Tagga ner för sjutton. Om du inte orkar se de som har kul, så läs inte tråden. Redan efter ett par sidor av de 102 märkte man att det inte gick att ge TS råd som hon följde. De övriga sidorna är nog mer för att testa om råden någonsin går in och gör en förändring.

/Lev väl. :D :-)-)
Användarvisningsbild
av Allinug
Råden var ju att byta kamremmen och nu är ju kamremmen bytt, så det går framåt! :-)-)
Användarvisningsbild
av White
mikethebik skrev:Känner mig tvungen att göra ett inlägg i denna tråden: Ni som så uppenbart retar sig på Lillarapunzels ovilja eller kanske medvetna oförmåga att ta till sig de råd som ges, sluta läs tråden! och sluta göra inlägg i densamma så kan vi andra roas av den!
Tycker inte heller det är Ok att ge någon tillmälen på ett forum eller för den delen göra sig lustig över någon, så tagga ner och återgå till ett vänligare sätt att bemöta varandra. Har inte sett att Lillarapunzel själv nedlåter sig till att ge andra olika tillmälen vilket gör henne större i mina ögon.
Och till dig Lillarapunzel, du behöver ju inte trigga i onödan :D , kram till dig!

Mike
Håller helt med dig, men man blir frustrerad och tappar tyvärr tålamodet.
av Lillarapunzel
MickeM skrev:Herrejösses!

Ts kallas för troll

Wikipedia:

Kanske stämmer.
Men:

Wikipedia:

NOG NU!
Mycket bra förklaring (möjligen med reservation för att jag inte ser mig själv som ett troll). Man tackar!
av Lillarapunzel
mikethebik skrev:Känner mig tvungen att göra ett inlägg i denna tråden: Ni som så uppenbart retar sig på Lillarapunzels ovilja eller kanske medvetna oförmåga att ta till sig de råd som ges, sluta läs tråden! och sluta göra inlägg i densamma så kan vi andra roas av den!

Mike
Tackar så mycket, det värmer att höra! (L)
Sen är det givetvis så att jag skriver allt med en viss glimt i ögat, men annars så är jag helt enkelt en bilnybörjare. Så därav att jag skriver som jag skriver...
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 159

Dom där sulorna kommer sannolikt inte passa a[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]