Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Briander
Låter bra det här grabbar 8) Stannar efter jobbet någon dag och försöker vålda bort skiten helt enkelt, är nog enklare med lyft. Beställde täckpluggarna på Vparts igår.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Täckpluggarna ska väl limmas dit för att sedan spacklas över dom så att man inte alls ser att det sitter något där.
Användarvisningsbild
av Briander
DayDreamer skrev:Täckpluggarna ska väl limmas dit för att sedan spacklas över dom så att man inte alls ser att det sitter något där.
Man kan nog göra så för bästa resultat, men jag tänker inte lacka om hela stötfångaren då den är lackad bara för något år sedan och i bra skick. Förhoppningsvis kan det blir bra ändå :) Vill mest ha bort torkararmarna då en är trasig och de sitter snett, ser så fult ut.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Briander skrev:
DayDreamer skrev:Täckpluggarna ska väl limmas dit för att sedan spacklas över dom så att man inte alls ser att det sitter något där.
Man kan nog göra så för bästa resultat, men jag tänker inte lacka om hela stötfångaren då den är lackad bara för något år sedan och i bra skick. Förhoppningsvis kan det blir bra ändå :) Vill mest ha bort torkararmarna då en är trasig och de sitter snett, ser så fult ut.
Nej det känns rätt så onödigt att lacka om hela stötfångaren.
Kom bara att tänka på det är mycket möjligt att det är urtaget ur täckpluggarna så att torkarmotorerna kan kanske sitta kvar.
Användarvisningsbild
av Briander
Det stämmer nog när ni säger det och jag försöker komma ihåg bilden. Men klart skiten ska bort om det är trasigt!

Idag blev bilen tvättad och jag ett litet lager vax på, hade bara ett Biltema vaxpolish att tillgå men bättre än inget just nu.

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Den ser ut att glänsa på rätt så bra :D
Orkade aldrig ta ur torkarmotorerna på min dom fungerar men jag kopplade ur dom då jag nu har ögonlock på.
Användarvisningsbild
av Briander
Hyggligt blank är den, den har såklart sina märken efter 35000 mil men jag tycker den har klarat sig rätt bra ändå :)

Några mobilbilder till från idag:
1.jpg
1.jpg (440.52 KiB) Visad 334 gånger
2.jpg
2.jpg (417.22 KiB) Visad 333 gånger
3.jpg
3.jpg (463.27 KiB) Visad 350 gånger
3.jpg
3.jpg (260.4 KiB) Visad 334 gånger
4.jpg
4.jpg (361.99 KiB) Visad 335 gånger
av Kluster