Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Gött att du fick tag i ett fungerande :)

Ja tyvärr är det en vanlig syn att folk bara klipper av radionkablaget istället för att bara köpa en enkel iso-adapter.
DayDreamer skrev:Gött att du fick tag i ett fungerande :)

Ja tyvärr är det en vanlig syn att folk bara klipper av radionkablaget istället för att bara köpa en enkel iso-adapter.
Ja riktigt skönt..
Ja man blir så sjukt less på såna nötter.. :)
Vid snö är de säkert gött med gult ljus men annars suger de fan körde en av jobbets ford express som de satt några h4 lampor i med gult sken såg ju fan inget på varken hel eller halvljus såg bättre med parkering o dimljus på. Men annars tycker ha de kan va snyggt gul filmade alla extra ljus på förra lastbilen och de positionsljus som inte va gula
robinb3rgsten skrev:Vid snö är de säkert gött med gult ljus men annars suger de fan körde en av jobbets ford express som de satt några h4 lampor i med gult sken såg ju fan inget på varken hel eller halvljus såg bättre med parkering o dimljus på. Men annars tycker ha de kan va snyggt gul filmade alla extra ljus på förra lastbilen och de positionsljus som inte va gula
Jo du har rätt i de..
Men jag bytte mina H4 till Biltemas H4 GOLD 100/80w och vips så såg man även i skymning och där du såg dåligt..
Braweheart skrev:
robinb3rgsten skrev:Vid snö är de säkert gött med gult ljus men annars suger de fan körde en av jobbets ford express som de satt några h4 lampor i med gult sken såg ju fan inget på varken hel eller halvljus såg bättre med parkering o dimljus på. Men annars tycker ha de kan va snyggt gul filmade alla extra ljus på förra lastbilen och de positionsljus som inte va gula
Jo du har rätt i de..
Men jag bytte mina H4 till Biltemas H4 GOLD 100/80w och vips så såg man även i skymning och där du såg dåligt..
Precis det jag tänkte föreslå, sätt i 100Wattare så får du bra ljus och eftersom att strålkastarna är så stora på dessa så behöver man inte vara rädd för att bränna reflektorn.
Lucif3r skrev:... Du kommer bränna reflektorerna med 100W halogen. Dom är inte byggda för det. Vill minnas att absolut max är 70W.
Då borde dem redan blivit bränd då jag kört med dem i 2-3 månader,, men om dem pajjar får jag snällt byta Bild

Skickat från min T1 7.0 via Tapatalk
Så nu efter lite slit och annat runt om kan jag sätta mig och visa er vad jag gjort..

Bagaget har ju sett förfärligt ut nu ett tag med ett trasigt handtag så jag fick anordna ett rep så jag vi kunde använda bagaget.. Men till slut fick vi tag på ett handtag där öppningsdelen funkade och nykeln likaså..
Så tog och slipa ner hela luckan jag..

Bild

Bild

Bild

Bild

Hoppade över allt vad finlir heter denna gången och på med ALU-primer direkt.. 2 lager av denna..

Bild

Sen på men blanksvart lack 4 lager tror jag de blev..

Bild

Sen till de roliga :D Barna fick komma ut och leka lite.. Inhandlat 100 stickers på "wish" som barna skulle på lägga.. Och så blev de.. Dem hade sjukt roligt..

Bild

Bild

Så har nu lagt en ny beställning på mer stickers..

Bild

Fick en bild ifrån en fotograf ifrån senaste onsdagsbuset med..

Bild

Sen till handtaget då.. Fick ju inte loss de helt på andra bilen så fick borra loss de :/ Men tog rostfria bult och la brickor istället..

Bild

Byte även krom delarna i handtaget då de var överlackade innan.. Putsade upp dem lite snabbt med autosol..

Bild
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?