Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av BerraGson
Snyggt. Men inte riktigt.
Jag kommer att leka loss på färddatorn sen när jag har fått hem det jag vill från Kina.
Dimljuset kommer jag att koppla till extraljusen fast på egen knapp ihop med rampen jag har liggandes så att jag kan ha det separat om det skulle behövas. Kan vara lite jobbigt ibland vid tex dimma.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
BerraGson skrev:Visst är det White :)
Lite uppdatering:
Haft det lite stressigt med jobb och annat bröte
Har bytt båda fjäderbenen fram. Båda fjädrarna fram var brustna så jag byte fjäderben rakt av.
Roligare så :lol:
Bild från 22/5 2016 kl: 17:52
Bild
Ett litet magisk ögonblick att passera och nu är det bara att fortsätta.
Kommande grejer under året är lite elektriska tester. Bilen är så gammal så det är värt att testa elektroniken på den för att se vad om händer.
Trodde att detta var en dieselmotor då rödmarkeringen börjar redan vid 4500rpm, vad är detta för bensinmotor som knappt tål att varvas? :wink:
Användarvisningsbild
av BerraGson
Det är en diesel. Vet inte om det ska sitta någon annan variant i den och om det är så så kan förklaringen vara att en ung tjej har haft bilen tidigare och kan ha bytt mätarhuset.
Men jag tror att det är den som ska sitta i
Användarvisningsbild
av DayDreamer
BerraGson skrev:Det är en diesel. Vet inte om det ska sitta någon annan variant i den och om det är så så kan förklaringen vara att en ung tjej har haft bilen tidigare och kan ha bytt mätarhuset.
Men jag tror att det är den som ska sitta i
Jaha men då så :) då är det ju normalt med rödmarkering på 4500rpm :)
Borde ju ha anat att det var en diesel med tanke på mätarställningen :roll:
Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak

Jag gissar på att det har med bilsläp a[…]

Liten ventil i gasspjället B230E

Byta till spjäll utan ventilen eller kör[…]

Ska man hårdra det finns det två sorte[…]