Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mikesh89
garinge skrev:
Mikesh89 skrev:Bild
Vad är det där för något ?

Ska ha nytt avgassystem med dubbla pipor . Det e upphängningen till höger ljuddämpare :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av garinge
Mikesh89 skrev:
Ska ha nytt avgassystem med dubbla pipor . Det e upphängningen till höger ljuddämpare :)
ahaa då förstår jag, såg ut som något med bränsle med tanke på "änden" som ser ut som soppaslang ska träs på :)
av Uninium
Mikesh89 skrev:Kör samma till alla mina bilar gdm performance som jag litar stort på :)

Okidoki, funderar själv på BSR till min T4 men det är ju så pass liten effektökning så man undrar ju om det är värt pengarna.
Användarvisningsbild
av Mikesh89
Så ja! Imorgon kommer spoilern från lackering , har jag tur kommer nya avgassystemet imorgon också :) . Får vi se om det brummar på bra :) Bild

Ska beställa sport grillen till denna fronten också :) blir nog snyggare med svarta detaljer i fronten än allt kromat :)

av Uninium
Vart det fel från optimeringen du gjorde?

Och hur lång tid tog det för dom att ladda över Polestar optimeringen? Sitter och funderar på Polestar eller BSR själv..
Senast redigerad av 1 Uninium, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]