Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Turbojeppe skrev:
DayDreamer skrev:Ser du bara till så att grillen blir ordentligt rengjord innan du lackar den så borde färgen sitta rätt hårt.

Enbart varmluftspistol har jag hört räcker för att ge nytt liv i listerna :???: Men lackar du dom så kommer dom väl att hålla länge, förusett att du gör ett bra grundarbete innan lackning.
Grillen vill jag bara få upp skicket på för 70 spänn, sen så kommer jag självklart rengöra den noggrannt innan :wink:
Det höll inte länge med pistol, blev väldigt fläckigt efteråt :( Planerar att lacka dom som dom ska vara i framtiden, men för att snygga till dom ett tag till så kommer jag köra gummifärg! :)
Ok då är det bara att gå lös med färgen på grillen :wink:
Ok trodde att det skulle hålla länge när man väl hade kört med varmluftspistol på dom.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Volvo orginal vingen har iaf bromsljus, men jag TROR den finns utan bromsljus också(dock fullt möjligt att modellen utan bromsljus kom i samband med V70, som har orginalbromsljuset i bakrutan längst upp istället för nere vid torkaren).
Orginal så är iaf bromsljuset rött, men det finns som sagt vita att köpa :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Det röda gör sig nog bäst till original vingen, jag tror att en vit sådan hade bara sett märkligt ut :)
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
DayDreamer skrev:Det röda gör sig nog bäst till original vingen, jag tror att en vit sådan hade bara sett märkligt ut :)
Vitt försvinner lätt mot den ljusgula färgen, ser lite för mycket "styling" ut.. Sedan ramlade den av och då tog jag bort den helt!
(så får ni se det underbara 4" utblåset också 8) )
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Inget snack om saken nu när man ser på bilden hur det ser ut, definitivt rött ska bromsljuset vid vingen vara. :D
Användarvisningsbild
av garinge
jo, rött smälter nog in bäst där bak, med allt det andra röda..

dock tycker jag slutröret står ut lite för mycket, skulle suttit liiiite längre in, hade varit som en smäck :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 33

Kan ju vara en modell om batterierna bara blir ti[…]

Volvo s70 läckande bränsleslang

Har testat det men min läcker ändå[…]

Huvvajer

Toppen tack det ska kollas upp.