Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av partyboyno1
DayDreamer skrev:Ja att stå stilla på gräs en längre tid är ingen höjdare direkt :|
Nä det är ju inte det Bild tyckte det var synd att den stod och rosta bort. Så tänkte ev ha den som bruksbil Bild tröttnat på att betala vägskatt och saaben jag åker med nu går bara sönder[FACE WITH TEARS OF JOY]

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja det är att synd om den bara står och rostar bort :( Tur att du tog tag i den och börja att fixa med den :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Fan vad mysigt att kunna lyfta bilen så där högt med domkraft.... Hur högt lyfter den? :)

Kan även säga av halv-erfarenhet att ställa en bil på grusgård under en längre tid är inte speciellt nyttigt heller. Hade en 855a som 'reservdelsbil', som stod på gården(grus) i 1½ år ungefär, inkl. 1 vinter(och nej, givetvis saltar jag inte min gård :lol: ), den hade tagit rejält med stryk undertill under den tiden. Nu var den ju inte så vacker redan innan, vilket knappast gjorde saken bättre(inga hål eller liknande dock), men iaf :)
av partyboyno1
Lucif3r skrev:Fan vad mysigt att kunna lyfta bilen så där högt med domkraft.... Hur högt lyfter den? :)

Kan även säga av halv-erfarenhet att ställa en bil på grusgård under en längre tid är inte speciellt nyttigt heller. Hade en 855a som 'reservdelsbil', som stod på gården(grus) i 1½ år ungefär, inkl. 1 vinter(och nej, givetvis saltar jag inte min gård Bild ), den hade tagit rejält med stryk undertill under den tiden. Nu var den ju inte så vacker redan innan, vilket knappast gjorde saken bättre(inga hål eller liknande dock), men iaf :)
Ja skönt att kunna lyfta den högt. Kunde då sitta på en pall och fixa rostenBild

Fars impala står utomhus året runt och den är frisk underBild men den står på presenning Bild

av partyboyno1
DayDreamer skrev:Detta kommer nog att bli bra :D :D
Jag hoppas då på att det ska bli bra[WHITE SMILING FACE]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]

Byta till elstol VolvoS60-13?

Har en Volvo S60 -13 med skinnklädsel dä[…]

Har liknande problem som i denna tråd, men p[…]

Du har ju en -13 så då lär ju en […]