Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av benny10
Första ändringen gjordes på baken. R-slutburk med dubbla utblås inhandlades på Bildelsbasen. R-diffusern, den från faceliften, var det emellertid svårare att komma över begagnad. Åtminstone i Sverigie komiskt nog. Det slutade med att jag beställde den från England genom firstchoicebumpers.com. Vidare plockades skylthållaren bort samt att bilen strippades på modell- och motorbetäckning.

Bild
Senast redigerad av 1 benny10, redigerad totalt 0 gånger.
Trevligt med en garagetråd (D) Ja skylthållare med bilhandlartext är ett "no no" :) Vad har den för utrustning samt motor men framförallt, framtida planer?
Användarvisningsbild
av benny10
Oden 16" såldes av på Blocket och Ixion 18" införskaffades. Eller det blev en uppsättning AEZ Cliff Dark 18" däremellan. De föll mig dock aldrig riktigt i smaken när de väl åkt på. Tycka vad man vill om Ixion, de är ju rätt vanliga, men det är svårt att förneka att de gör sig jävligt bra på en svart bil.

Bild
Senast redigerad av 3 benny10, redigerad totalt 0 gång.
Så var står jag idag? Jo, det har naturligtvis kommit till fronten att få sig ett lyft. Men precis som med den faceliftade R-diffusern hade jag ofattbart svårt att få tag på en R-front i Sverige. Vände mig drf åter till firstchoicebumpers.com för att få hem en. Fick dessutom rabatt eftersom jag var "a returning customer". Nedre grill ingick medan jag skrapat ihop övriga delar från Bildelsbasen, Ebay och junk.se. Fronten är nu inlämnad på lack och skall hämtas i mitten på nästa vecka.

Bild
Användarvisningsbild
av benny10
Micce1980 skrev:Framtida planer?
Se inlägget ovan :)

Idéer och tankar utöver det:

--> Montera sänkningssats.
--> Foliera/ dippa de kromade fönsterlisterna.
--> Tona rutor
--> Montera sportpedaler.
--> Byta till R-ratt
--> Byta till den omtvistade plastiga växelspaksknoppen.
--> Montera stänkskydd som lacka dessa.
--> Byta till ramlös innerspegel från V40.
--> Montera ngn typ av corner splitters.
--> Filma strålkastarna samt DNA-ljusen.
--> Montera fjäderbensstag
--> Addera stötfångarskydd bak.
--> Montera sportpedaler.
--> Skaffa tygmattor.
--> Dippa grillen.
--> Byta ut den blå Volvo-loggan i grillen mot en svart.
--> Foliera instegen bak.
Senast redigerad av 7 benny10, redigerad totalt 0 gång.
Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]