Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Någon som har något förslag på vad jag gör med gamla systemet?
Är det något som har något säljvärde? Går tydligen inte att få loss utan att kapa så krävs väl lite jobb om någon ska använda det?

Går det exempelvis att använda för någon som har en S60/V60 med annan motor? Eller som inte har R-design?
IMG_20160412_135435.jpg
IMG_20160412_135435.jpg (1.92 MiB) Visad 726 gånger
Går säkerligen att sälja. Kollar man lite på ex bildelsbasen så säljs ju system där. Jag köpte exempelvis ett T5-system till min V50 för att jag ville ha dubbla blås, gav 1500 eller något sånt har jag för mig (dock ej från bildelsbasen). Men det går säkerligen att kränga, lägg ut på lite bilsajter.
grillchips skrev:Går säkerligen att sälja. Kollar man lite på ex bildelsbasen så säljs ju system där. Jag köpte exempelvis ett T5-system till min V50 för att jag ville ha dubbla blås, gav 1500 eller något sånt har jag för mig (dock ej från bildelsbasen). Men det går säkerligen att kränga, lägg ut på lite bilsajter.
Okej, tack för tipset. Får tag i det senare, om någon här på forumet skulle behöva så har de förtur och kan få bra pris. :lol:
jlars skrev:Hur går det med T6:an Lemerok?
Något nytt att rapportera? Eller det kanske bara rullar på :)
Hej! Inte vart så aktiv på forumet på ett bra tag.
Men har kvar bilen och är supernöjd. :) :-)-)

Inte gjort något mer med bilen direkt, den har servats nyligen (serviceavtal) och tvättas regelbundet.
Ny vindruta ska fixas på försäkringen snart, fått två stenskott i synfältet, tänkte lägga på glasbehandling direkt på nya rutan efter det.
Tänkte även putsa upp sommarfälgarna innan de sätts på bilen.

Ska även flytta in till stan, får 5 km till jobbet istället för 5 mil.
Bilen ska jag har kvar, den kommer få varmgarage i källaren. :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]