Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ER
DayDreamer skrev:
Henkek skrev:Jag hade dem översta. Skit fula plus att inte en enda fälg va fin. Då kör jag hellre me ixion utan kantskrap :)
Såg riktigt fina på nyaste v40. 19" va de men jag vet inte va dem heter.
Som jag kan förstå ser det ut som att det syns rätt bra på dom fälgarna som du hade när det blev kant skrapat och då ser det bara illa ut.
Ser varken bättre eller sämre ut än kantskrapade fälgar som är hellackerade och i vissa fall tom syns det mindre om det är en mörk färg på den hellackade fälgen som kontrast till den skrapade blanka såret, enda skillnaden är att det är enklare att fixa en hellackad fälg så det ser acceptabelt ut hemma på uppfarten på 10 minuter OM rätt färg finns att tillgå.
Att fixa en som är polerad/försedd med fräst/slipad råyta och klarlack som dessa är dömt att misslyckas utan omfattande jobb om skadan sitter på den råa ytan.
Därmed inte sagt att det ser sämre ut med kantskrap vs kantskrap, har ju både Erakir och Pontos som eftermonterad på XC:n och samt original på V60:n sommartid och Cecino samt Oden vintertid och kantskrap ser lika illa ut på dessa budgetfälgar som på dom mera exklusiva sommartid, enda skillnaden är att vinterfälgarna tål mera stryk och misshandel pga hellackeringen och jag hellre köper en bättre uppsättning billigare än fixar dessa för mera pengar.
Vissa vill ju tyvärr ha hellackade fälgar som kom som tvåfärgade och var avsedda för detta och förstör dom helt.
av Henkek
Blev en grundlig tvätt av vofflan idag.
Kallavfettning
Art grön
Krystal kleen iron rain
Krystal kleen cherry schampo
Toppades med krystal kleen sicoat

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
av Henkek
Blir nog till o byta till större hjul nästa sommar plus sänkning. Ser ju hemskt ut [FACE WITH TEARS OF JOY]

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Ersättningsbakluckeljus V90XC 2018

Garanti på delen har du alltid. Dessutom kon[…]

Man ska inte princip aldrig sätta tillbaka […]

Tysta sommardäck V90

Upplever ni att bilen lätt får ”S[…]

Visa din semesterbil(d)

En första premiärtur blev ner till Fal[…]