Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Hej!

Oj, den har tråden har verkligen dött ut. Kan bero på att jag inte har gjort något med bilen förutom att tvätta, tvätta och tvätta. Känner mig faktiskt "klar" med den och är nöjd med utseendet. :D

Så nästa plan är att faktiskt byta bort den i vår/sommar. Vad nästa bil blir är redan bestämt, den är vit och har lite kolfiber här och där :roll:

Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av 1 jimlindeborg, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Micce1980
V40 Carbon????

Ja man hamnar i ett läge där man underhåller efter ett tag men det kan väl vara rätt trevligt även om det kliar i skruvartarmen ibland?. Har ju själv bara gjort billiga saker men skulle så klart vilja mer, misstänker även att min ska säljas under året. Planen när den köptes var att den skulle bytas ut förra året men trivs så bra med den att den fick ett år till :) Bra betyg till V50 där
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Om jag får som jag vill så blir det en sån ja :D

Jaa, jag stortrivs verkligen med bilen men känner mig som sagt färdig med den. Klart det skulle finnas några saker man skulle vilja göra, tex sänkning men det får vara nu när jag har kärat ner mig totalt i CE :D
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem