Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Det blev en oväntad och plötslig resa söderut och tillbaka; 130 mil på två dygn. E20 är verkligen en jättedålig väg...
Bilen går som en klocka iaf :) Inga problem alls! Bara tuta och köra! Underbart...

Bild
Natten till 1:a februari fångade jag följande bild.
Bild
Större bild http://xerent.lokalen.org/volvo/DSC_0038.jpg :)

I övrigt börjar det bli dags att lämna i sommarfälgarna för omlackering. Antagligen blir det silver bright på alla fyra. Vet inte om jag kommer behöva kränga av hjulen eller om det går att maskera och bara balansera om dem efteråt.
Senast redigerad av 1 xerent, redigerad totalt 0 gånger.
xerent Idag, 20:42: Myyyys :-)-)
xerent skrev:Natten till 1:a februari fångade jag följande bild.
Bild
Större bild http://xerent.lokalen.org/volvo/DSC_0038.jpg :)

I övrigt börjar det bli dags att lämna i sommarfälgarna för omlackering. Antagligen blir det silver bright på alla fyra. Vet inte om jag kommer behöva kränga av hjulen eller om det går att maskera och bara balansera om dem efteråt.
Mycket fin bil & bild :-)-)
Så rolig läsning och underbart att se dina foton :-)
Mina svärföräldrar har en XC90 V8 i samma färg som din och har aldrig gillat färgen, men beror på att den inte sköts om alls.
Vilka fina färger den skimrar i när lacken är som din! :-)

Personligen tycker jag årgång 08 på XC70 är jäkligt välskruvad! Min D5:a strulade aldrig något!
Nu kör jag en nyare D4:a, men saknar alltid 3.2 eller T6. Underbara motorer som passar dessa XC70.

Lycka till med bilen och fortsätt uppdatera med foton :-)

Har du lyckats hålla sätena och skinnet i bra skicka? Annars har jag tips på bra produkter :-)
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 39

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]