Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tecknade serviceavtal idag med Bilia, det förtjänar bilen. :-)-)
Kollade med Upplands Motor också, men de var betydligt dyrare, både på serviceavtal och vanliga servicar.

424 kr/månaden (3 år totalt) med 3000 mil/år och precis nyservad, bilen har gått 1500 mil.
Sparar du verkligen några pengar på det? Känns lite dyrt tycker jag, eller iallafall inte särskilt fördelaktigt?

Såg en S60 i samma färg som din i morse, den gör sig otroligt bra på S60, den är liksom exklusiv och "rejsig" i samma färg på något sätt. (B)
MartinS skrev:Sparar du verkligen några pengar på det? Känns lite dyrt tycker jag, eller iallafall inte särskilt fördelaktigt?

Såg en S60 i samma färg som din i morse, den gör sig otroligt bra på S60, den är liksom exklusiv och "rejsig" i samma färg på något sätt. (B)
Japp man får 10% rabatt med serviceavtal mot att serva vanligt i alla fall. Sen är det mest för att få det uppdelat och bättre kolla på kostnaderna. Skulle jag köra mindre än 3000 mil får man också sänkt månadskostnad och pengar tillbaka.

Mm, fin färg. Bild
av Lemerok
Fälgarna fick samma behandling som lacken på bilen igår.
Rengöring, lätt polering där det gick, annars för hand, sen 3 lager keramiskt lackskydd. (ECO Shield)
Däcken fick också lite medel som gav en snygg matt yta. (Gyeon Q2 Tire)
Sen har de fått stå och härda över natten inomhus, fotade dem nu ute innan de åkte in i garaget bara, höll inte på här ute.. :D

Om det bara kunde bli vår så man får montera dem nu... :wink: :-)-)
DSC03503.JPG
DSC03503.JPG (1.43 MiB) Visad 661 gånger
DSC03514.JPG
DSC03514.JPG (1.28 MiB) Visad 659 gånger
Även baksidan behandlades.
DSC03518.JPG
DSC03518.JPG (1.34 MiB) Visad 658 gånger
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7