Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:Tyvärr ser den enbart silver ut här.. Du får fota lite i solen sen så effekten syns lite bättre på bild :)
Aa vet, när ja fick bilden att den va lackad spottade ja nästan ut kaffet, dåligt ljus på skärmen och allmänt förväntansfull så tyckte ja den såg antisitgrå ut, men kollar man noga ser man lite av den gröna effekten, kommer nog ett par bilder utomhus när ja kör hem den om de inte regnar, sen kommer de nog uppdateras friskt när ja plockar ihop den
Ja det är svårt att återge färger på skärm med olika inställningar, men jag hade inga problem att se att den var grön...
Gjutarolle skrev:Aa vet, när ja fick bilden att den va lackad spottade ja nästan ut kaffet, dåligt ljus på skärmen och allmänt förväntansfull så tyckte ja den såg antisitgrå ut, men kollar man noga ser man lite av den gröna effekten, kommer nog ett par bilder utomhus när ja kör hem den om de inte regnar, sen kommer de nog uppdateras friskt när ja plockar ihop den

Låter bra det :-)-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg