- mån 26 okt 2015, 13:10
Vi kommer att beställa följande
Volvo XC60 D5 AWD Automat R-Design Business Edition Pro MY16
220hk/440Nm + Polestar 230hk/470Nm lika bra att välja till direkt. Sambon ville ha så va faan
-)
Ixion 20" hjul 255 45 20"
Crystal vit metallic
Mörkgrått läder
Driver support paket
Klimatpaket med VOC med fjärrstart dieselvärmaren
Lastpaket
Dessa paket innehåller verkligen mycket lull lull
Sen väljer vi lite till
Elvärme i ratt
Fuktsensor
Keyless drive
Reservhjul
Domkraft
Premium Sound Harman/Kardon
Sub woofer
DAB förberedelse
Växelpaddlar
El förarstol med minne
El passagerarstol
Elfällbara nackstöd bak
Backkamera
Automatiskt avbländning av in/ut speglar
Bort med emblem på bakluckan
Backspegelkåpor blank svart
Delbart drag 13-pol
Glasögonhållare
Lastfixeringsnät (sidonät är det va?)
Lastrumsmatta textil vändbar och vikbar
Stänkskydd fram och bak
I nått paket ingår parkeringssensorer fram och bak, panoramaglastak, värme i baksätet, laminerade glas, elvärmda spolarmunstycken, tonade rutor, elmanövrerad baklucka, Sensus Navigation, sportstolar, mörkt innertak. Såg även något om corner traction control.
Pris 598513kr Skulle vara lite rabatt på R-Design annars hade jag kommit över 600 med råge.
543000kr ska jag få ge för bilen med rabatt. 55513kr i rabatt. Sen får vi se vad priset landar på med vinterdäck. Min V60 D4 R-Design -13 med mycket utrustning + vinterdäck ska bytas in. Har ingen skuld på bilen.
Kom med idéer och synpunkter. Hastighetsberoende styrservo valde jag inte. Valde inte heller integrerade fotsteg längs sidorna. Tycker ja slår i baksidan av byxbenet ändå när ja kliver ut.
Kommer jag att kunna fjärrstarta motorn med VOC?
Volvo XC60 D5 AWD Automat R-Design Business Edition Pro MY16
220hk/440Nm + Polestar 230hk/470Nm lika bra att välja till direkt. Sambon ville ha så va faan

Ixion 20" hjul 255 45 20"
Crystal vit metallic
Mörkgrått läder
Driver support paket
Klimatpaket med VOC med fjärrstart dieselvärmaren
Lastpaket
Dessa paket innehåller verkligen mycket lull lull
Sen väljer vi lite till
Elvärme i ratt
Fuktsensor
Keyless drive
Reservhjul
Domkraft
Premium Sound Harman/Kardon
Sub woofer
DAB förberedelse
Växelpaddlar
El förarstol med minne
El passagerarstol
Elfällbara nackstöd bak
Backkamera
Automatiskt avbländning av in/ut speglar
Bort med emblem på bakluckan
Backspegelkåpor blank svart
Delbart drag 13-pol
Glasögonhållare
Lastfixeringsnät (sidonät är det va?)
Lastrumsmatta textil vändbar och vikbar
Stänkskydd fram och bak
I nått paket ingår parkeringssensorer fram och bak, panoramaglastak, värme i baksätet, laminerade glas, elvärmda spolarmunstycken, tonade rutor, elmanövrerad baklucka, Sensus Navigation, sportstolar, mörkt innertak. Såg även något om corner traction control.
Pris 598513kr Skulle vara lite rabatt på R-Design annars hade jag kommit över 600 med råge.
543000kr ska jag få ge för bilen med rabatt. 55513kr i rabatt. Sen får vi se vad priset landar på med vinterdäck. Min V60 D4 R-Design -13 med mycket utrustning + vinterdäck ska bytas in. Har ingen skuld på bilen.
Kom med idéer och synpunkter. Hastighetsberoende styrservo valde jag inte. Valde inte heller integrerade fotsteg längs sidorna. Tycker ja slår i baksidan av byxbenet ändå när ja kliver ut.
Kommer jag att kunna fjärrstarta motorn med VOC?