Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Tjusigt! Helrätt att byta!
Användarvisningsbild
av MartinS
Snyggt!
Användarvisningsbild
av svergie2
StefanN skrev:Frågan är vad man ska satsa på härnäst? Nya mätartavlor (Summum) eller bakljus? Eller nåt annat?
Bakljus!
Användarvisningsbild
av ER
Kan vara dom du har och jag "uppgraderat" till för att inte "nedgradera" från S60/V70 Classictavlorna i S60:n. Om så väl värt pengarna om man hittar ett instrument så kvaddat att man kan få loss det för under 1500kr då det inte går att använda i en bil pga tex fästöron trasiga eller elfel, fast med R-ratten så är ju blåa R-tavlorna nära tillhands. Verkar vara lite kast med tärning vilka bilar som fick dessa ringar eller inte.
Bakljus är heller inte fel och fina fisken att hela stapeln lyser som sig bör och inte bara nedre halvan är posljus, dock utan äckliga kromlisten mitt på luckan som bara förfular baken.
Men saknar först och främst belysta MY13 knoppen/arrangemanget, moddad i beige skinn vilket jag sett och passade helt perfekt i ljus inredning och bättre än pinnen som kom med bilen.
Användarvisningsbild
av MartinS
Summumtavlorna gör ju enorm skillnad, ser rätt snålt ut utan dom
av Schmoyoho
StefanN skrev:Frågan är vad man ska satsa på härnäst? Nya mätartavlor (Summum) eller bakljus? Eller nåt annat?
Summumtavlorna är ju snygga men bakljusen kommer göra enorm skillnad. Kromlisten är väl kanske inte supersnygg men jag har inget emot den och själva LED-grejen tycker jag är enormt mycket snyggare. Hela lyktan är enormt mycket snyggare! Kostar ju dock en slant, landar nog på 6000 kr för alla fyra delarna.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 40
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]

Byta till elstol VolvoS60-13?

Har en Volvo S60 -13 med skinnklädsel dä[…]

Har liknande problem som i denna tråd, men p[…]