Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jahaja
XC70:n är som vanligt vid USA-import ett krockat fordon. Sökning på chassienumret ger följande:
Bill Of Sale dark blue Volvo Xc70 at TUKWILA, WA on online auction by January 21, 2015 | SalvageBid
och
Bid and win 2015 VOLVO XC70 6 Cyl for sale at TUKWILA, WA by January 21, 2015.

Hittar dock inga bilder!
av Lövet
Jahaja skrev:XC70:n är som vanligt vid USA-import ett krockat fordon. Sökning på chassienumret ger följande:
Bill Of Sale dark blue Volvo Xc70 at TUKWILA, WA on online auction by January 21, 2015 | SalvageBid
och
Bid and win 2015 VOLVO XC70 6 Cyl for sale at TUKWILA, WA by January 21, 2015.

Hittar dock inga bilder!
Jag hittade inga bilder heller och jag uppmanar till viss försiktighet med dessa sajter. Ibland så läser sajterna ut modellen från chassinumret du googlar och sedan skriver "vi har xxxx st som liknar din sökning" dolt i ena hörnet men man får intrycket att den exakta bil man söker efter har funnits på sajten.

Bara generellt menat, jag har inte forskat så mkt i detta specifika fall.
av Lövet
Kan vara borttagen pga anmälningar till blocke också
av mattish
Lucif3r skrev:
XC90_Executive skrev:Du får säga vad du vill, men den är såld :wink:

Folk har uppenbarligen för mycket pengar...... -.-
Banken ?? :P
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Det är standard i momentum. Men många motorvarianter förutom D2 och någon till såldes som business edition vilket var momentum+ teknikpaket på köpet. Därför är det få bilar som inte har business editon, mest hyrbilar och annat krafs som rullat hos volvo är utan det digitala instrumentet, kollar man på V70 D2 2014 på blocket ser man att många inte har det digitala instrumentet. :)
av skullen
http://netbil.se/Auction/ObjectImages?id=60438

Volvo S80 T5 automat 240hk, nästan fullutrustad med skinn, taklucka, adaptiv farthållare, automatiskt helljus, RTI, keyless, Volvo ONcall. mm. Men inte parkeringssensorer, BLIS, helsvart ratt mm

Skum bil.
Visserligen servad på Volvo, vehicle workshop...
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 100

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]

Verkar rent generellt vara dålig/obefintlig […]