Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Nu har bilen satt sig lite bättre

Bild
Bild
Bild

Nu är även vinterdäcken och Stänkskydden tillbaka monterade, Inga bilder på det tyvärr.

Har varit inne på ebay och handlat en grej som borde komma om någon vecka från Kina. Jag vill tro att jag är först i Sverige med denna pinal på dessa bilar :) Återkommer med bild när prylarna landat.
Användarvisningsbild
av grillchips
Läckert! Vad är det för liten träff bilderna är tagna på? Lite ågren över att jag besökte alldeles för få träffar i somras.
Kul med "specialgrejor" från Kina, håll oss uppdaterade! :D
av Rudolfs
grillchips skrev:Läckert! Vad är det för liten träff bilderna är tagna på? Lite ågren över att jag besökte alldeles för få träffar i somras.
Kul med "specialgrejor" från Kina, håll oss uppdaterade! :D

Det är rosenhill träffen som man började köra i somras ett par gånger, Det är ju lite närmare för er grabbar :)

kolla rosenhill träff på facebook så tror jag du hittar den :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Ah, då är jag med! Bli inbjuden till den som var i... Augusti tror jag, men kunde inte då. Får bli nästa år! ;)
av Rudolfs
Ohlalala! Vad kan vi ha här då?

BildBildBild

Monteras imorrn, återkommer lite bilder då ;)
av Rudolfs
Sådär! Monterade och klara!

Det är alltså förlängningspaddlar till paddlarna på ratten!

BildBildBildBildBild

Liten kul modd, har inte prövat dem men ser lite roligare ut iaf :)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Mjaa, vetinte om jag gillar det riktigt, tycker nästan att dom blir FÖR stora istället. Men kan tänka mig att det blir lite schystare känsla att växla? :D
av Rudolfs
jimlindeborg skrev:Mjaa, vetinte om jag gillar det riktigt, tycker nästan att dom blir FÖR stora istället. Men kan tänka mig att det blir lite schystare känsla att växla? :D
Ja, Det vart en lite trevligare känsla igår på vägen hem, Jag tyckte inte det var några fel på originalen heller, men hittade en som gjort detta på swedespeed och kunde inte låta bli o handla hem dem för att testa själv :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13

Kommer få överta en V60 T6 Ultimate 202[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande