Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tror inte det är en spargris.. jag tror man måste lägga i en 5:a var 5:e minut för att fortsätta köra.. lite som sånna där leksaksbilar som brukar stå vid ingången till vissa köpcentrum.
Användarvisningsbild
av joel80
Äh.. han får stanna på en mack som alla vi andra... bara att Eccy inte använder pumpen, han går bara in och växlar till sig fler mynt. (Vänta bara på tråden där han tycker bilen skramlar lite väl.. då har dom glömt att tömma den på mynt)
Haha.. stackars försökskanin som blir utsatt för att någon ser ut att köra rakt in i baken på sig. :)
Hur fort gick det mot bilen framför? Jag tyckte den varnade förvånansvärt sent, iallafall om jag drar andra liknande filmer med autobroms till minnes. Där känns det som att den börjar tjuta betydligt tidigare och börjar bromsa ungefär när din började tjuta.

Härligt motorljud förresten. Tröttnar aldrig på att höra ljudet av Volvos sexor eller 850-motorljudet :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]