Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Hej!

Som en del vet så hämtade jag pärlan idag innan handlaren öppnade.

Här kommer en liten writeup med bilder!

Bilen är en V60 D4 AWD Summum Business Edition Pro
Automat
Powerblå
Driversupport
VOC klimatpaket
Sportläder
Taklucka
Stänkskydd
Bärkassehållare
Automatisk avbländande speglar in o utvändigt.
Sensus Navigation
Och lite annat smått :)

Här har vi parkerat utanför o väntar på att säljaren skall komma och öppna för oss, Handlaren öppnar 11.00 vi var där 10.20 för tidig leverans.
Bild

Första gången jag ser den
Bild

Nöjda killar! Jag till höger och Mikael Sjögren, Säljaren från Bilia till vänster!
Bild

Säljaren kör ut bilen i solen för en genomgång
Bild

Bakifrån
Bild

Mikael går igenom media delen
Bild

Min tur o ta över, 13km har bilen gått
Bild

Min o säljaren's demobil som jag provkörde innan order lades.
Bild

Självfallet en Taklucka
Bild

Mörkt sportläder med Mörkt innertak
Bild

På väg hem från handlaren
Bild

Såklart en tumme up!
Bild

Nu är första dagen klar med bilen, Är verkligen supernöjd med den, över förväntan. 23mil hann jag med idag!

Till våren kommer det komma lite uppgraderingar i olika varianter så håll koll! :)

Mvh
Dennis
Användarvisningsbild
av fjohan82
Grattis till en riktigt snygg bil!
Vad är det för vinterfälgar på den? Tycker mig inte känna igen dem...
av Rudolfs
BM Shadow heter dem, Kommer från Specialfälgar :)
av Rudolfs
Tackar!

Färgen på bilen är ganska vanlig i Stockholm, Men inte med svarta hjul så därav det valet :)
Användarvisningsbild
av fjohan82
Förstår det! Ett bra val, både på bil och färg! Jag hade samma färg på min senaste lånebil (V60 D4 VEA), när min var på service. Flera grannar reagerade och tyckte att färgen var riktigt fräch och passade bildens design.
av Maximuspro
Snygg bil! I instrumenten under km/h siffran, hur har du fått hastighetsskylten o symbolen av en bil? Kanske ser ut så i sportmode? Har försökt få hastighetsbegränsningarna att visas men hittar ingen inställning.
Användarvisningsbild
av P210
Förstår det! Ett bra val, både på bil och färg! Jag hade samma färg på min senaste lånebil (V60 D4 VEA), när min var på service. Flera grannar reagerade och tyckte att färgen var riktigt fräch och passade bildens design.
+1 :-)-)
Kul med folk som väljer en färg o inte vitt... kulören påminner mig lite om vissa blåa Amazoner, kul med lite arv i nymodigheterna..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Har också Broditfäste med aktiv Brodith[…]

På en MY 13 så sitter väl backupb[…]

Om någon av avluftningsslangarna läcker[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]