800serien skrev:Dessa är obligatoriska tillbehör på våra bilar!!
-) Jag slapp köpa en vinge till min, sitter en Volvo-originalvinge på, får tacka första ägaren för det. :D Stänkskydd bak har jag dock fått skaffa själv, kanske lika bra det. Brukar ju se rätt jävliga ut efter 20 år...
Lucif3er borde skärpa till sig om han fortfarande kör utan. 
Jo, visst är det obligatoriskt!
En V70 utan vinge tycker jag dock inte är lika fult som en utan stänkisar bak, men den blir ju hundra gånger snyggare med vinge!

-)
En sak som jag inte tål däremot är en V70 utan rails på taket. Ser hemskt ut! :*O/
Lucif3r skrev:
Stämmer att jag varken har vinge eller stänkisar. Vinge ligger väl långt ner på listan dock, finns annat att prioritera ang. utseendet än just vinge. Typ fixa dom skabbiga stötfångarna, lite rostlagning och sånna mindre roliga saker.
Stänkisar är inget jag direkt tänkt på faktiskt, men nångång så blir det väl det också :)
Men överlag så är det mer så att jag prioriterar funktionen av bilen mer än utseendet. "Man åker ju inte på utseendet" som min mor alltid brukar säga :lol:
fast det går ju inte förneka att det är jäkligt skönt med en fin bil utseende mässigt också, hade ju 945an som fick ny lack och hela köret, så jag vet ju hur det är att ha en riktigt fin bil
-)
Jo, jag håller med dig.
I första hand är det att hålla bilen rullande och säker som prioriteras. Annars är det ju meningslöst att köpa en massa tillbehör till den... :roll:
Har ju dock redan köpt lite mer grejer till den, men det är till insidan. :)
Ny lack? Det kan inte ha varit billigt! :???: Var den bilen i dåligt skick när du köpte den eller?
Jag tycker ju att min lack fortfarande är rätt så fräsch efter 18 år och 35140 mil. 8)
Utan spannmål, Inget mjöl!
Utan bönder, Inget bröd!
Min V70 GLT -99
http://www.youtube.com/swefarmer