grillchips skrev:Haha ja, det har hänt en del! Jag är dålig på att uppdatera min tråd bara och ännu sämre på att ta bilder.
Avgaset är monterat och klart sedan i påskas, dimljusramarna är svartdippade, 12v i bagaget installerat.. Mest småsaker som slängs på nu men de lite större sakerna jag vill åt är r-design instrumentpanel, nya alu-delar interiört för de nuvarande är så slitna. Småsaker som instegsbelysning i baksätet och annan moodlight ska installeras när jag får hem de nya kontakterna (borde komma vilken dag som helst).
Annars har det bara varit roliga utgifter som 12k-service och på måndag ac-service. Nu vill jag byta bil. :D
Okej, jag förstår dig, det finns inte tid till allt. :D Men bild på avgaset finns alltså inte? :) Byta bil, efter allt slit :D Hur är det rent värdemässigt på en sån här bil, jag menar, det är ju mycket pengar och tid som lagts ner på detta, men hur mycket får man tillbaka när man säljer? Jag köpte ju t.ex en "ombyggd" v50. Var ju en 05:a, men såg ut som en 08:a, jag vet att jag betalade ett överpris för bilen i sig, men jag tyckte det var värt det för den updaten. Lite off topic, men intressant om nån har lite input kring detta, kanske borde tas i en annan tråd dock. :)