Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nybesiktigad idag med en anmärkning på att p-ljuset fram var i blåaste laget (5000K) så det blir till att byta lampor en gång till. :-(O) Annars var det bara positiva reaktioner. Fick till och med beröm för det fina skicket.

/Håkan
Har idag fått nya fälgar monterade och jag är med än nöjd med resultatet. Jämför gärna med bilderna i början av tråden. Får be om ursäkt om bilen är lite skitig. :oops:
ACE Diva heter fälgarna och är i originaldimension 7x16. Pris: 450kr/st på Infosite i Älvsjö.

Bild

/Håkan
Kanske ska avslöja vad jag har bytt till. En flamencoröd V50 D2 Classic Momentum -12.

Dock är det inte alltid det går som man har tänkt sig. Leveransen av V50:n blir uppskjuten till nästa torsdag. Det beror på att del 2 av mitt regbevis för den gamla bilen, som ska lämnas i inbyte, var för gammalt (hittar inte det senaste som skulle ha skickats ut i september förra året). Men som man brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

/Håkan
Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]

Dom där sulorna kommer sannolikt inte passa a[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]