Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av RaggeNo1
Låg och spekulerade lite igår innan jag somnade om hur man kan få dit breddarna utan att det set som något från Mad Max och jag tror att jag har en liten hun om hur jag ska göra.

De kommer i vilket fall inte bredda de 7.5cm de är nu iaf.
J-spec spacers som är 2.5cm/st. kommer köpas och det är ifrån de jag kommer att utgå på bakhjulen.

Fotograf Roger Persson
http://www.f-8.se
[email protected]
I samarbete med Greenlight Magazine
Användarvisningsbild
av DayDreamer
RaggeNo1 skrev:
DayDreamer skrev:Eh kör du fortfarande med vinterdäck? Tycker det ser ut så på bilden iaf.
Haha!

Om du kör med 18" Toyo R-däck på vintern vill jag inte åka med dig ;)

Fotograf Roger Persson
http://www.f-8.se
[email protected]
I samarbete med Greenlight Magazine
Mönstret på däcken ser ut som vinterdäck därav att jag undrar. Men visst det är nog inga problem att åka runt med 18" Toyo däck på vintern :mrgreen: :wink: Har aldrig hört talas om det där däckmärket är dom bra eller går det bara rakt fram i rondellerna? :mrgreen:
Användarvisningsbild
av RaggeNo1
DayDreamer skrev:
RaggeNo1 skrev:
DayDreamer skrev:Eh kör du fortfarande med vinterdäck? Tycker det ser ut så på bilden iaf.
Haha!

Om du kör med 18" Toyo R-däck på vintern vill jag inte åka med dig ;)

Mönstret på däcken ser ut som vinterdäck därav att jag undrar. Men visst det är nog inga problem att åka runt med 18" Toyo däck på vintern :mrgreen: :wink: Har aldrig hört talas om det där däckmärket är dom bra eller går det bara rakt fram i rondellerna? :mrgreen:
Gubbräsern blir som en gokart Bild
Skulle försöka mig på en burnis men det greppar lite väl mkt för att jag skulle våga göra om det hha
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21

Kommer få överta en V60 T6 Ultimate 202[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande